Archief - Gratis code...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rorschach

Legacy Member
... voor Call of Duty MW2.

Zo staat er op de kaart:
"Download code voor call of duty modern warfare 2 assets", kreeg ik bij mijn Pre-order van GameMania, geen ID wat het is en heb het zelf niet nodig.

De eerste die mij een grappige mop kan vertellen krijgt hem :).

Li1quid

Legacy Member
Waarom viel de koalabeer uit de boom? ........



Hij was dood!

edit: Droger kan haast ni..

delerious

Legacy Member
Er staan twee domme blondjes elk aan een andere kant van de weg. Het ene blondje vraagt hoe kom ik aan de andere kant van de weg? Dommie zegt het andere blondje je staat toch al aan de andere kant!

Ha Ha :D ...

En als da u nie overtuigd dan dit wel (als het meetelt als mop is het goed als het clipje niet meetelt vind ik het ook logisch maar je moet het gewoon zien) :D

http://www.youtube.com/watch?v=PamKkK2V5sk

Mvg!

N.1.i.b.o.r

Legacy Member
waarom zet en turk zijn fiets nooit op slot?
































antw: De fiets blijft toch in de familie

Rorschach

Legacy Member
delerious zei:
Er staan twee domme blondjes elk aan een andere kant van de weg. Het ene blondje vraagt hoe kom ik aan de andere kant van de weg? Dommie zegt het andere blondje je staat toch al aan de andere kant!

Ha Ha :D ...

Hehe, deze heeft me laten lachen :D.

PM volgt me code!

Hekje#

Legacy Member
Ik wil deze toch nog even vertellen al is de code al weg: :p

2 mongolen lopen naast mekaar op straat.
Vraagt de ene mongool aan de andere: ' mag ik nu eens in het midden lopen?'

:p

delerious

Legacy Member
Rorschach zei:
Hehe, deze heeft me laten lachen :D.

PM volgt me code!

Haha, dank je wel alvaste, maar kijk nog eens in mijn berichtje had er een clipje bij gezet dat moet je zowiezo zien echt goed ! :D PM word zo beantwoord ;)

Li1quid

Legacy Member
murder inc zei:
doe maar stoer achter de computer. :ironic:

Vanwaar die reactie en ik vat hem niet? Kijk hoe beestig is dat zon stoere praat? Staat nog ineens bij mijn woordenboek bij de stoere praat.

Rorschach

Legacy Member
N.1.i.b.o.r zei:
waarom had hitler een rode telefoon?





















om mee te bellen
Waarom laat gij altijd zoveel plaats tussen u belachelijke moppen?























Omdat ge een retard bent? :unsure:

poopcamp

Legacy Member
een franseman , een marrokaan en een belg zitten in een vliegtuig
plots vliegt het vliegtuig over frankrijk en de fransman gooit stokbrood naar beneden en hij zegt die hebben we toch genoegd in ons land
een uurtje later vliegen we over belgie en smijt de belg bonen naar beneden en zegt we hebben genoeg in ons land

een uurtje later over vliegen ze over marokko
niks vermoeden pakt de belg de marrokaan en gooit hem naar beneden we hebben genoeg in ons land

sorry het is racistisch , maar ik ben geen racist , ben zelf half buitenlander

kvond alleen een goeie
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan