Archief - God of war collection

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gusken

Legacy Member
Als ik zie wat er hier voor geboden wordt mag de mijne ook weg aangezien ik nog eventjes ga bezig zijn met saboteur & darksiders..

Bieden vanaf 35 excl.
(Spel is in nieuwstaat, seal eraf gedaan maar zoals hierboven vermeld wegens tijdgebrek & ik er eigenlijk meer verwacht van had geen interesse meer in..)


Diegene die zich geroepen voelt om te komen whinen over de prijs, bedenk u alvorens dit te doen dat ge er mij enkel een plezier mee doet om mn thread een boostje naar boven te geven. ;)

b0rn2die4

Legacy Member
two pack uit : mirrors edge / stuntman ignition / nba 2k9 ?

Gusken

Legacy Member
Neen, geen oude games, zelfs geen recente games aangezien ik geen tijd heb voor deze te spelen..

Enkel cash dus :)

dr.salt

Legacy Member
edit: sorry maar 35incl is al te veel voor het spel aangezien je die voor 20€ kan krijgen via videogamesplus.ca

Bij deze 25incl :)

Gusken

Legacy Member
dr.salt zei:
edit: sorry maar 35incl is al te veel voor het spel aangezien je die voor 20€ kan krijgen via videogamesplus.ca

Bij deze 25incl :)

Waarom zet ge u eige dan int zak door hier 25 te biede? Ga hem daar halen he als ge em daar voor 20 krijgt :p

Als minimumprijs niet word geboden blijft hij gewoon in de kast staan. Hij hoeft niet persee weg :)
Heb er trouwens +- 35 incl voor betaalt via axelmusic dus vanaf 35 inclusief wil ik nog noteren :)

dr.salt

Legacy Member
jnsjee zei:
Waarom zet ge u eige dan int zak door hier 25 te biede? Ga hem daar halen he als ge em daar voor 20 krijgt :p

Als minimumprijs niet word geboden blijft hij gewoon in de kast staan. Hij hoeft niet persee weg :)
Heb er trouwens +- 35 incl voor betaalt via axelmusic dus vanaf 35 inclusief wil ik nog noteren :)

Omdat ik dan minder lang moet wachten op de verzending :)

maar nee idd ik snap u ook wel hoor, voor die prijs ist eigk de moeite niet om te verkopen :)

Malkavian

Legacy Member
dr.salt zei:
edit: sorry maar 35incl is al te veel voor het spel aangezien je die voor 20€ kan krijgen via videogamesplus.ca

Bij deze 25incl :)

Shipping + VAT tax gerekend?

Malkavian

Legacy Member
Anima zei:
ja op vg+ gaat het rond de 26 € zijn met verzending en al ...
is daar pas afgeprijsd geweest dus.

En dan heb je nog je import tax, dat is iets dat de Douane erbij tellen als je pech hebt. nuja, was maar een vraag, heb nog niet via vg+ besteld, doe liever via axelmusic, geen VAT erbij rekenen dan.
Dit semi-offtopic en eigenlijk een free bump dus :)

Praga

Legacy Member
kep de mijne gow collection op aanraden van malkavian via axelmusic.com gekocht!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan