Gusken
Legacy Member
Als ik zie wat er hier voor geboden wordt mag de mijne ook weg aangezien ik nog eventjes ga bezig zijn met saboteur & darksiders..
Bieden vanaf 35 excl.
(Spel is in nieuwstaat, seal eraf gedaan maar zoals hierboven vermeld wegens tijdgebrek & ik er eigenlijk meer verwacht van had geen interesse meer in..)
Diegene die zich geroepen voelt om te komen whinen over de prijs, bedenk u alvorens dit te doen dat ge er mij enkel een plezier mee doet om mn thread een boostje naar boven te geven.
Bieden vanaf 35 excl.
(Spel is in nieuwstaat, seal eraf gedaan maar zoals hierboven vermeld wegens tijdgebrek & ik er eigenlijk meer verwacht van had geen interesse meer in..)
Diegene die zich geroepen voelt om te komen whinen over de prijs, bedenk u alvorens dit te doen dat ge er mij enkel een plezier mee doet om mn thread een boostje naar boven te geven.


