Archief - final fantasy 7 en 8 voor ps1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

flup1985

Legacy Member
van de final antasy 7 is stuk
van final fantasy 8 2stuks
kzou zeggen bieden met doosje wel ni in nieuwstaat cd in perfecte staat
geen boekjes

[email protected]
0476:58 34 21

Jayvie

Legacy Member
Ik snap het niet, heb je nu twee keer Final Fantasy VIII en 1 keer Final Fantasy VII?

Beiden zonder boekje? Beiden voor de rest wel compleet? Platinum of gewone versies? Kan het verzonden worden?

flup1985

Legacy Member
Jayvie zei:
Ik snap het niet, heb je nu twee keer Final Fantasy VIII en 1 keer Final Fantasy VII?

Beiden zonder boekje? Beiden voor de rest wel compleet? Platinum of gewone versies? Kan het verzonden worden?

ja dat klop 2 keer de 8 en 1 keer de 7 zie nu juist ok dat het fout is geformuleerd in topic de 7 is een platinum de 8 niet
van de 8 heb ik 1 boekje van de 7 geen en doosjes zijn er wel bij

verzenden is mogelijk 3 euro extra

Jayvie

Legacy Member
Hoeveel wou je er dan voor? Zowel voor FFVII als FFVIII zonder boekje als FFVIII met boekje?

Ik ga ze niet alle drie nemen hoor, één keer FFVIII is genoeg :)

flup1985

Legacy Member
Jayvie zei:
Hoeveel wou je er dan voor? Zowel voor FFVII als FFVIII zonder boekje als FFVIII met boekje?

Ik ga ze niet alle drie nemen hoor, één keer FFVIII is genoeg :)

doe een bod er staat een bodje van 10 euro denk dat dit voor 1 game is
met boekje graag 15

GaaRa-

Legacy Member
17incl voor FF8 met boekje en indien in goede staat

(gij verstuurt wel eerst, geen itrader)

flup1985

Legacy Member
GaaRa- zei:
17incl voor FF8 met boekje en indien in goede staat

(gij verstuurt wel eerst, geen itrader)

men eerste Itrade is binnen voor 17 euro verkocht stuur me PM voor gegevens en ik stuur je mijn gegevens

quake3

Legacy Member
flup1985 zei:
voor welke game lijkt me degelijke prijs
kwnie, uw uitleg is nogal onduidelijk.
Ge zegt geen boekjes en plots toch wel?
Kzou graag nen FF 8 hebben die draait op de ps3

Jayvie

Legacy Member
flup1985 zei:
men eerste Itrade is binnen voor 17 euro verkocht stuur me PM voor gegevens en ik stuur je mijn gegevens

Godver, ik ging daar nog wel overgaan eigenlijk, maar ja.

FFVII ga ik ook voor passen dan.

flup1985

Legacy Member
ff een updat dus nog een final fantasy 7 in platinum editie
en nog finalfantasy in gewone editie beiden zonder boekje
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan