Sgt Spoon
Legacy Member
FIFA 17, steekt nog in het plastiekske
Staat voor 59€ op bol.com, mag weg voor 40€
Bij voorkeur af te halen in Sint Niklaas, verzending kan ook (prijs is exclusief verzending)
Edit: is al gereserveerd via 2dehands.be (wow, dat ging snel)
Edit2: ok, is dan toch niet verkocht, de persoon in kwestie had niet genoeg geduld om te wachten tot morgen
Staat voor 59€ op bol.com, mag weg voor 40€
Bij voorkeur af te halen in Sint Niklaas, verzending kan ook (prijs is exclusief verzending)
Edit: is al gereserveerd via 2dehands.be (wow, dat ging snel)
Edit2: ok, is dan toch niet verkocht, de persoon in kwestie had niet genoeg geduld om te wachten tot morgen

