Chr0m3
Legacy Member
Bij deze verkoop ik mijn elgato hd60, die ik enkele maanden geleden heb aangekocht.
Heb die in het begin toch vrij frequent gebruik, maar door tijdgebrek kom ik amper nog aan gamen toe.
Enkel het toestel is gebruikt, de kabels zijn ongebruikt (de kabels die je ervoor nosdig hebt, heb ik meerdere malen thuis liggen).
Kan ook gebruikt worden op een Xbox One, Xbox 360 en Wii U
Kost in de winkels nu nog €170, dus mijn prijzen zitten daar ruim onder.
Minimum €90
Meeneem €120
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Heb die in het begin toch vrij frequent gebruik, maar door tijdgebrek kom ik amper nog aan gamen toe.
Enkel het toestel is gebruikt, de kabels zijn ongebruikt (de kabels die je ervoor nosdig hebt, heb ik meerdere malen thuis liggen).
Kan ook gebruikt worden op een Xbox One, Xbox 360 en Wii U
Kost in de winkels nu nog €170, dus mijn prijzen zitten daar ruim onder.
Minimum €90
Meeneem €120
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
