Archief - DESTINY: THE TAKEN KING TK/TR

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Moke_2140

Legacy Member
Hallo

Hierbij verkoop/ruil ik deze game omdat ik nood heb aan een andere game (lol).
De game keert in perfecte staat.
Ik zou graag deze game ruilen tegen

Sword Art Online Lost Song
Uncharted The Nathan Drake Collection
Rainbow Six Siege
Star Wars Battlefront

Andere biedingen zijn zeker welkom.
Anders mag de game verkocht worden voor 35 euro.

Zymp

Legacy Member
Staat momenteel op Bol.com voor 39,99

Bodje van 25 inclusief verzending :)

Zymp

Legacy Member
Wat had jij in gedachten (ik bedoel, hou je vast aan die 35 of wil je nog wat zakken?)

Xtralecherus

Legacy Member
Zymp zei:
Staat momenteel op Bol.com voor 39,99

Bodje van 25 inclusief verzending :)

Als ik jou was zou ik dan eerder de game op bol.com kopen. Ik ga er vanuit dat moke_2140 zijn codes van TTK:LE gebruikt heeft op zijn account. Wat er dus nog overblijft is gewoon Destiny een game die amper nog €10 waard is used. De DLC of de TTK op de store kost nu €40.. In totaal betaal je meer dan wat je zult krijgen. Tegenwoordig wordt dit bij veel games gedaan zoals sommige GOTY editions. Geef de standaard game en zet een paar codes op een kaartje om de DLC te downloaden ipv of het schijfje. Uit veronderstelling dat alle codes gebruikt zijn uiteraard. De OP zou dit eigenlijk wel moeten melden want niet iedereen weet dit. Is eerder een smerige zet van publishers jammer genoeg.

Zymp

Legacy Member
Oei, ik dacht net dat deze zonder codes was (had dat zo is gehoord). Want heb ook de gewone destiny al en het is dus om alle DLC's te hebben eigenlijk :p

Xtralecherus

Legacy Member
Zymp zei:
Oei, ik dacht net dat deze zonder codes was (had dat zo is gehoord). Want heb ook de gewone destiny al en het is dus om alle DLC's te hebben eigenlijk :p

Nope, kheb het even opgezocht en zelf een unboxing video gekeken (voor de zekerheid:p). Het is dus gewoon een 'Destiny disc' met een paar codes op een kaartje voor TTK en die expansies. Als je dus Destiny hebt ben je mss beter af door het op de PS store te kopen of bij bol.com prijs is toch hetzelfde.. Juist dat ge dan nog met een extra disc en een doosje zult zitten :p.

Zymp

Legacy Member
Oeps, sorry OP, maar dan vervalt mijn interesse zeker. Dat was me niet duidelijk (is dan wel debiel dat ze dat zo heruitgebracht hebben).

Moke_2140

Legacy Member
Oei wat Xtralecherus zegt is waar.
Ik ben geen bedrieger lol dus haal ik destiny ervan af, en blijft enkel elder scrolls onine over

Culticmonkey

Legacy Member
Ruilen voor Mortal Kombat X met ongebruikte Goro Code?

Moke_2140

Legacy Member
dat is goed voor mij Culticmonkey maar de code voor the taken king is al gebruikt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan