Archief - Defecte PS3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vitabis

Legacy Member
Ey, ik verkoop mene PS3 (40gb) zonder controller (wel met kabels)

Probleem is dat hij soms blijft hangen en dan geen spel meer wil starten (ook niet van hd).
Na een paar keer herstarten of formatteren lukt het ineens weer wel.
Ik weet de juiste foutcode niet meer, maar kan hem wel terug aansluiten en kijken.
Heb naar de helpdesk gebeld en het zou 150€ kosten om te herstellen (is buiten garantie)
Minimum 30€ en liefst afhalen

Bied maar!

/edit Staat ook op Kapaza

ivivke

Legacy Member
Vitabis zei:
Ey, ik verkoop mene PS3 (40gb) zonder controller (wel met kabels)

Probleem is dat hij soms blijft hangen en dan geen spel meer wil starten (ook niet van hd).
Na een paar keer herstarten of formatteren lukt het ineens weer wel.
Ik weet de juiste foutcode niet meer, maar kan hem wel terug aansluiten en kijken.
Heb naar de helpdesk gebeld en het zou 150€ kosten om te herstellen (is buiten garantie)
Minimum 30€ en liefst afhalen

Bied maar!

/edit Staat ook op Kapaza


En heb je reeds de foutcode kunnen noteren, ik heb wel interesse en desnoods als reservestukken voor de mijne, mocht de code meevallen .....

Mvg. Ivivke:niceone:

aanvaardhet

Legacy Member
Hier ook eventueel interesse. Werkt blu-ray speler nog?

Vitabis

Legacy Member
hm nee, hij detecteert geen discs meer
krijg de foutcode er nu ook niet meer op.
Ik kon wel een demo vanop de HD spelen.
Misschien gewoon de drive stuk. wel raar want vorige keer kon ik ook geen demo's spelen.
Ik zal morgen nog eens proberen als je echt de foutcode wil. Heb niet veel tijd meer vandaag.

/edit juist nog wa getest, maar ik krijg geen discs meer gelezen. Demo's lukken nog wel :)
heb via kapaza al een bod van 30€, maar kga nog efkes wachten

Vitabis

Legacy Member
up

/edit: heb een bod van 40 afgehaald op Kapaza. Als er morgen voor 16u niemand meer boven heeft geboden, is hij weg.

Vitabis

Legacy Member
kweet het, tis allemaal via mail gebeurd,
ik zal aan die persoon vragen om hier of op kapaza een bod te zetten.
als ik zou liegen, geraak ik hem niet kwijt he :)
maar kzal hem vragen om een bod te zetten

/edit hier ne screen van de mail http://www.freeimagehosting.net/image.php?d7cac11b40.jpg
hij gaf mij nog tijd tot morgen 16u :)
/edit2 zijn bod staat juist op kapaza

birdhouse85

Legacy Member
Ik wil gerust bieden, maar ik weet niet wanneer ik daar geraak.
Ik laat nog iets weten, heb tot 16u ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan