Wat biedt je juist aan want is moeilijk af te leiden uit je tekst.
Indien je COD zelf aanbiedt, wil ik wel ruilen voor mijn Battlefront.
Is met ongebruikte code, maar daar ga je niet veel aan hebben aangezien het een early access code is voor Battle of Jakku, welke nu iedereen gratis kan downloaden.
Indien mijn veronderstelling juist is en interesse, stuur dan maar PM om verder af te spreken.
Grtn,
Stef