Mjah ik begrijp dat dit vervelend is. Ik heb eigenlijk op deze thread geabonneerd en heb enkel 1 x mail ontvangen toen van robbeke met zijn reply op deze thread de volgende reply's heb ik geen mail ontvangen... De volgende dag zag ik dat ik een prive bericht had ontvangen dat hij op de 2 in de thread de meeneem prijs had geboden vandaar dat ik toen de thread heb gescheckt en zag inderdaad dat er meerdere waren. maar aangezien Robbeke als eerst al had geantwoord op deze thread en uitendelijk de meeneem prijs heeft geboden verkoop ik het dus aan hem.
Mijn excuses voor het late antwoord. Normaal ben ik niet zo (kan je ook zien aan de historiek van mijn itrader dat ik normaal heel rap ben met het antwoorden) maar heb het even moeilijk in het prive leven.