Archief - Zolder opkuis Pt. 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

st3eZz

Legacy Member
Het werd eens tijd om mijn zolder op te kuisen!
In de aanbieding het volgende:

Dell 640m
--------------------------

http://users.skynet.be/bk375859/sell/IMG_2377.JPG

Processor: Intel Core Duo T2400 (1.83 GHz/2MB L2 Cache)
OS: Microsoft Windows XP Media Center Edition
Hard Drive: 120 GB SATA @ 5400RPM (manufactured by WD)
Screen: 14.1″ WXGA+ UltaSharp Widescreen with TrueLife (1440 x 900)
Graphics: Intel Graphics Media Accelerator 950
RAM: 2.0GB DDR2 SDRAM @533 MHz (2 x 1024MB)
Optical Drive: 24x CD-RW/DVD-ROM
Battery: 6-cell lithium ion (1 hour battery time)
Wireless: Dell 1390 Mini Card 802.11 b/g (54 Mbps)
Weight: 5.3 lbs
Dimensions: 1.5″ (H) x 13 ” (W) x 9.6″ (D)
Ports/Slots: 1 IEEE 1394 (FireWire), 4 Universal Serial Bus (USB 2.0), 5-in-1 removable memory card reader, VGA monitor out port, S-video out, RJ-45 Ethernet LAN, RJ-11 modem, ExpressCard 54mm, headphone/speaker jack, microphone connector
Adapter

Dell Inspiron e1405 and Inspiron 640m Review (pics, specs) | NotebookReview.com

HP 6710b
--------------------------

http://users.skynet.be/bk375859/sell/IMG_2378.JPG

CPU?
geen Ram (Kan er wel insteken indien nodig, kleine opleg)
geen HDD (Kan er wel insteken indien nodig, kleine opleg)
Adapter


HP Compaq 6710b Specs - CNET

Lifebook E-8810
--------------------------

http://users.skynet.be/bk375859/sell/IMG_2379.JPG

Scherm (Backlight stuk, werkt nog wel met extern scherm)
CPU?
geen Ram (Kan er wel insteken indien nodig, kleine opleg)
geen HDD (Kan er wel insteken indien nodig, kleine opleg)
Barst in Case naast mousepad.
Adapter

http://www.mein-pc.eu/Profil/Fujitsu-Siemens-Lifebook-E-Series-E8810-LIFEBOOK-E8110/8197

Medion 8808 (=BTX!)
--------------------------

http://users.skynet.be/bk375859/sell/IMG_2382.JPG
http://users.skynet.be/bk375859/sell/IMG_2383.JPG

Intel(R) Pentium(R) D CPU 3.00 GHz.
2 CPUs.
Geen HDD (Kan er wel insteken indien nodig, kleine opleg)
Geen Ram (Kan er wel insteken indien nodig, kleine opleg)
6 x USB Cardreader
DVD Rom
DVD RW
7600 GT 382 MB Video

Supermicro 1u server
--------------------------
Supermicro 1u

http://users.skynet.be/bk375859/sell/IMG_2380.JPG
http://users.skynet.be/bk375859/sell/IMG_2381.JPG

http://www.supermicro.com/products/chassis/1U/512/SC512L.cfm

incl voeding
incl rails
ASUS at5nm10-i
Geen HDD (Kan er wel insteken indien nodig, kleine opleg)
Geen Ram (Kan er wel insteken indien nodig, kleine opleg)

https://www.asus.com/be-nl/Motherboards/AT5NM10I/

MSI MS-9211 1u server
--------------------------

MSI MS-9211

http://users.skynet.be/bk375859/sell/IMG_2384.JPG
http://users.skynet.be/bk375859/sell/IMG_2385.JPG

Processor: Single Intel® Pentium4 478 processor
Chipset: Intel® 845E / ICH4 Chipset
Memory: 2 Slots up to 2GB DDR SDRAM (Kan er wel insteken indien nodig, kleine opleg)
Server Management: mBMC NS87431HM
Expansion Slot: 1 PCIX 32/33 slot
Drive Bays: 2 Internal 3.5” HDD Bays, 1 Slim CDD
I/O Connectors: 2 PS/2, 2 Front USB, 2 Rear USB,
video, Serial, 2 RJ-45
RAID: Promise PDC20276, ATA/133, RAID 0, 1 (Zit 80GB HDD in denk ik IDE)
LAN: On-Board Intel 82540 1000Mb and 82551
10/100Mb Ethernet Controller
Display: 16 x 2 LCD Display Panel
High Performance Thermal Solution
Dimension: 435(W) x 460(D) x 43(H) mm

1u Server case
--------------------------

http://users.skynet.be/bk375859/sell/IMG_2386.JPG

+ voeding.

Moederbord + CPU (intel core 2 duo wss, kan bekijken indien gewenst) (werking onbekend)
--------------------------

N1996 MSI

http://users.skynet.be/bk375859/sell/IMG_2387.JPG


Alle onderdelen werden vorig jaar nog getest, hebben altijd droog gestaan uit de zon op mijn zolder.


Ik zou het liefst alles in 1 pakket verkopen.
Als de prijs goed is wil ik de goederen wel nog eens testen.
Mag weg aan een lage prijs. Bieden maar!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan