Charlaweyd
Legacy Member
Ik heb hier 8 stuks van de Xigmatek Battle Axe vga koelers liggen. Deze verkoop ik voor €8/stuk.
Reden van verkoop: Deze waren deel van een project dat al een lang tijdje geleden gesponsored werd door Xigmatek, en deze bleven nog over.
Info: XIGMATEK
http://www.ccreviews.eu/sites/all/images/DSC00093.JPG
Meer foto's kan ik maken als dat gewenst is.
Verzending via Taxipost secur of opgehaald.
Reden van verkoop: Deze waren deel van een project dat al een lang tijdje geleden gesponsored werd door Xigmatek, en deze bleven nog over.
Info: XIGMATEK
http://www.ccreviews.eu/sites/all/images/DSC00093.JPG
Meer foto's kan ik maken als dat gewenst is.
Verzending via Taxipost secur of opgehaald.