Charlaweyd
Legacy Member
Ik heb hier 8 stuks van de Xigmatek Battle Axe vga koelers liggen. Deze verkoop ik voor €20/stuk, buiten 1 daarvan die voor €15 mag gaan want die is al eens gebruikt geweest. De andere koelers zijn nog nooit gebruikt geweest.
Reden van verkoop: Deze waren deel van een project dat al een lang tijdje geleden gesponsored werd door Xigmatek, en deze bleven nog over. (Dus geen factuur)
Info: XIGMATEK
Foto's kan ik maken als dat gewenst is.
Verzending via Taxipost secur.
Reden van verkoop: Deze waren deel van een project dat al een lang tijdje geleden gesponsored werd door Xigmatek, en deze bleven nog over. (Dus geen factuur)
Info: XIGMATEK
Foto's kan ik maken als dat gewenst is.
Verzending via Taxipost secur.