Archief - XFX GTX 280

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

slitch

Legacy Member
Hallo,

Ik verkoop mijn Nvidia XFX GTX 280 videokaart. Hij is net 3 jaar oud geworden, dus garantie zit er niet meer in. Heeft altijd uitstekend gewerkt en zit nu eigenlijk nog altijd te draaien in de huidige computer. Reden van verkoop is het overschakelen naar een nieuwere videokaart met hdmi ondersteuning (koppeling hdtv).

Ik had gedacht aan een prijs van €100 exclusief.

Doos van onder het stof gehaald, dus nog aanwezig, samen met bijhorende boekjes.
Afhalen of opsturen, het is mij om het even.

foto en specs van internet geplukt:
XFX GTX 280 - Review - Graphics Cards | XSReviews

mvg

Pedroo

Legacy Member
'k zie dat je nieuw bent. Tip; prijs is eerder +- 50 - 60 euro. Hardware en prijzen dalen extreem snel... Free upje ;)

slitch

Legacy Member
Pedroo zei:
'k zie dat je nieuw bent. Tip; prijs is eerder +- 50 - 60 euro. Hardware en prijzen dalen extreem snel... Free upje ;)

Ik ben hier inderdaad nieuw. Bedankt voor de tip maar 50 à 60 euro vind ik toch wat laag, laat mij dit even verduidelijken. 3 jaar klinkt inderdaad oud als het over hardware gaat. En prijzen dalen inderdaad heel snel, maar de prestaties zijn nog altijd belangrijker dan leeftijd, lijkt me. Deze 'verouderde' high-end videokaart draait de laatste games nog altijd op hoogste instellingen (witcher2, dirt3 onlangs uitgetest). Mocht ik geen hdmi-aansluiting nodig hebben, deed ik deze dan ook niet weg.

P4man

Legacy Member
Als je nog geen nieuwe kaart gekocht hebt; je kan ook DVI-HDMI adapters kopen voor een paar euro; je hebt dan wel geen HDMI audio.

Wat betreft prijs/performance. Een GTX280 presteert nog best redelijk, maar minder goed dan pakweg een 460 (en je hebt geen DX11, geen HDMI / audio etc, verbruikt veel meer stroom, geen garantie etc). 100 euro lijkt me dan.. aan de erg hoge kant. Maar vragen staat vrij. Nog een free up.

devil

Legacy Member
ondanks dat je kaart idd nogaltijd goed presteerd, blijft de prijs +- 55 euro ( dit is geen bod )
je vind al veel beter kaartjes 2 de hands die +- 100 euro kosten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan