ik verkoop XFX ATI Radeon HD 4890 XXX heb doos+factuur nog hou ze al een tijdje bij als vervang kaart maar ga ze nu toch verkopen interesse bied maar ik overweeg wel als het genoeg is
deze kaart werkt perfect en is nooit overgeklokt geweest kan uiteraard getest worden