|XcW|
Legacy Member
Hallo
Bij deze verkoop ik een XFX HD6950 aangekocht op 12-07-2011 bij 4Launch. Dus nog volop in garantie. De reden van verkoop:
Kameraad heeft er 2 in Crossfire draaien en is wat overkill. Dus 1 mag weg.
Link van de kaart:
Graphic Card Models
Minimumprijs: €150
Meeneemprijs: €180
Notes:
Ik behoud me het recht...
Bieden exclusief verzending.
Af te halen te Diepenbeek/Heist Op Den Berg ( Tones ) of verzending op kosten en risico van de koper.
Bij deze verkoop ik een XFX HD6950 aangekocht op 12-07-2011 bij 4Launch. Dus nog volop in garantie. De reden van verkoop:
Kameraad heeft er 2 in Crossfire draaien en is wat overkill. Dus 1 mag weg.
Link van de kaart:
Graphic Card Models
Minimumprijs: €150
Meeneemprijs: €180
Notes:
Ik behoud me het recht...
Bieden exclusief verzending.
Af te halen te Diepenbeek/Heist Op Den Berg ( Tones ) of verzending op kosten en risico van de koper.

.