Archief - Waterkoeling Fittings

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TomStar

Legacy Member
Bij deze verkoop ik al mijn fittings. De fittings zijn in nieuwstaat, geen krassen en de meerderheid is ongebruikt.

23 Feser schroeffittingen G1/4 3/8"-5/8"
12 Bitspower High-Flow fittingen G1/4 1/2"
2 Bitspower 45° dual rotary

2 bitspower 90° rotary fittings


Geheel:

257khno.jpg


Feser fittings:

34t7l9k.jpg


90° bitspower fittings:

28uo9p5.jpg


Bitspower High-Flow fittings:

2j5fgo.jpg



Op de laatste afbeelding staan niet alle fittings omdat er op sommige nog tubing zit die ik er niet af krijg zonder deze in kokend water te brengen.

Alle fittings zijn bedoeld voor tubing met een ID van 10mm en een OD van 16mm of 3/8-5/8". Dit is de meest gebruikte tubing. De 1/2 fittings zijn gewone fittings en dus geen schroeffittings vandaar dat deze een maatje groter zijn dan de tubing. Resultaat is dus dat je de tubing er niet meer afkrijgt eens deze erop zit (toch niet zonder koken).

Meeneemprijzen:

- 23 Feser schroeffittingen G1/4 - 3/8-5/8 €3,5 p/s
- 12 Bitspower silver shiny High-Flow fittings 1/2" €3 p/s
- 2 bitspower 45° dual rotary fittings €8 p/s
- 2 bitspower 90° rotary fittings €8 p/s
- 3 bitspower 90° L-haak fittings €7 p/s VERKOCHT

Warfront

Legacy Member
6 van Feser schroeffittingen G1/4 , en 2 bitspower 90° rotary fittings bod van 30 euro incl .
Bod geldig tot 20/07/2011 23:04 :D

TomStar

Legacy Member
Als ik ze samen met het EK Rad en het EK Reservoir mag verzenden dan ga ik akkoord :)

TomStar

Legacy Member
Warfront zei:
En heb u nog slangen voor ?

Wat bedoelt u? Ik heb hier nog 2m XSPC Clear en XSPC Black tubing liggen, ongebruikt uiteraard.

Even voor de duidelijkheid:

Met de L-haak 90° fittings bedoel ik die smalle 90° fittings van op de foto's.

De andere 90° fittings (die kubuskes) duid ik aan als rotary 90°.

Voor kandalftje houd ik dus de smalle opzij (alle 3)
En ik veronderstel dat Warfront de kubus fittingen bedoelt.

Hoop dat alles duidelijk is.

TomStar

Legacy Member
3 bitspower 90° L-haak fittings verkocht aan/voorbehouden voor Kandalftje.

Bloitz

Legacy Member
(Ik veronderstel van niet, maar toch even vragen: kleuring gebruikt in de tubing?
Indien niet: ) Edit: :doh: ongebruikt staat er. stom van mij.

€26 voor 6 Feser schroeffittingen G1/4 - 3/8-5/8 + die 2m XSPC Black Tubing?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan