Archief - vroeger amd game-pc'ke en graka te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TiMoLoToV

Legacy Member
Wegens het zelden tot niet meer gebruiken stel ik volgende desktop te koop :

case : coolermaster cm690 met 2 fans bovenaan, 1 fan(blauwe led) vooraan en een aluminium fan achteraan. (69,90euro)
cpu : AMD phenom II x4 955 black edition 3.2ghz + zalman koeler(blauw led), tevens is de doos en de stockkoeler nog aanwezig. (99,90euro + 36,99euro)
mobo : ASUS m4a79xtd-evo, geen doos, wel handleiding + dvd (96,90euro)
ram : 4gb KINGSTON hyperX 1600mhz (2x2gb) (33,99euro)
graka : ASUS EAH4870 matrix (rog) 512mb ddr5, doos+toebehoren aanwezig (+-220,00euro in tijd van aankoop)
Asus EAH4870 MATRIX/HTDI/512M prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch
wireless : tp-link 300mb kaartje
voeding : OCZ ocz600mxsp model 600watt 80+ (+-50,00euro)
optisch : dvd-rw station (+-15,00euro)
andere : Skythe Kaze-Master fancontroller (29,99euro) (wertk perfect maar de bekabeling is wat rommelig)

De vermelde prijzen zijn nieuwprijzen.

Er zit dus GEEN harde schijf in het geheel.

foto's : Pictures by timov - Photobucket

min : 270
meeneem : 300


Tevens bied ik ook volgende grafische kaart aan :
ASUS GTX470 1280MB DDR5
Asus GeForce GTX 470 ENGTX470/2DI/1280MD5 Graphic Card
Compleet met doos en alle toebehoren.
min : 125
meeneem : 150
ook te ruilen voor een asus gtx560ti (of hoger) + opleg van mijn kant

staat op meerdere plaatsen te koop

voorrang gaat uit naar pakketverkoop, maar bieden op onderdelen is toegestaan.

Teemto

Legacy Member
Ik heb hier een MSI GTX560TI Twin Frozr II OC liggen die binnen een week weg mag. Of moet het een Asus zijn?

TiMoLoToV

Legacy Member
voorkeur gaat uit naar asus, maar ik houd het in gedachten

Teemto

Legacy Member
Ik zou zeggen uw kaart+20€ opleg. Het kan ook zijn dat ik ze aan m'n vader doorspeel, maandag heb ik uitsluitsel daarover.

TiMoLoToV

Legacy Member
ok, hou me op de hoogte.

min en meeneem prijzen gedaald!!

TiMoLoToV

Legacy Member
@ pietersf : genoteerd
ik heb het redelijk druk tot en met dit weekend, dus laat ons zeggen dat ik maandagavond afsluit omstreeks 20u00 met een sniperregelling van 15minuten.

pietersf

Legacy Member
Wegens onvoorziene omstandigheden moet ik afzien van de aankoop. Mijn excuses, neg itrader begrijp ik
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan