Archief - volledig dual core pc met vista en office 2007

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

flitspaal

Legacy Member
Te koop: pc met legale versie van Windows Vista en Office 2007

- kast: Aopen met 350 watt voeding
- moederbord:MSI socket AM2
- processor: AMD 3800+ dual core
- geheugen: 1GB DDR2-667
- grafische kaart: Nvidia 7300 LE
- harde schijf: 320 GB
- dvd rewriter
- software: Windows Vista en MS Office 2007 op dvd met legale codes

Bieden vanaf € 100; meeneemprijs is € 125. Deze pc kan afgehaald worden te Mortsel (nabij Antwerpen). Bij afhaling wordt de pc volledig geformateerd en worden Vista en Office opnieuw geïnstalleerd zodat u thuis meteen aan de slag kan.

flitspaal

Legacy Member
Windows Vista Business 32 bit Nederlands (geen OEM)
Office 2007 Professional Nederlands: bevat dus Word, Excel, PowerPoint, Acces, Publisher en Outlook

Ook nog even meegeven dat de pc kan worden afgehaald tijdens de paasvakantie. Dus vanaf vrijdagavond 8 april.

flitspaal

Legacy Member
upke 2: meeneemprijs verder verlaagd naar € 150

flitspaal

Legacy Member
Bod genoteerd... ik sluit vrijdag af. Dus afhalen vrijdagavond of in het weekend.

flitspaal

Legacy Member
Laatste upke: meeneemprijs nog verder verlaagd naar € 125... nog 2 dagen te gaan.

attimos

Legacy Member
kom je soms in de omgeving van Gent? Zoja, bied ik de meeneemprijs van 125 €.
Mortsel is me net iets te ver rijden.

flitspaal

Legacy Member
Beste attimos, ik zie het eerlijk gezegd niet echt zitten om tot Gent te rijden... sorry. Bod wordt dus afgewezen.

Enkel biedingen met afhaling... pc is dus nog steeds voor Maximus. Ik sluit morgenmiddag af. Pc kan morgenavond afgehaald worden vanaf +/- 18u30.

Maximus

Legacy Member
ik zit nog altijd te wachten op pm van de verkoper ....

is misschien op vakantie ofzo?

laurensdierickx

Legacy Member
Hm. Ik weet dat je de meeneemprijs geboden hebt en wil je niks afnemen, maar toch nog een bodje van 135 afgehaald.

Sir. K

Legacy Member
laurensdierickx zei:
Hm. Ik weet dat je de meeneemprijs geboden hebt en wil je niks afnemen, maar toch nog een bodje van 135 afgehaald.

Als de meeneemprijs is geboden, moet je niet meer overbieden. Je post is dus compleet nutteloos. Zie dit als een waarschuwing voor de volgende keer. Moest iedereen meeneemprijzen negeren het zou nogal een boeltje worden.

E-mail en infraction verstuurd naar de verkoper aswell om zijn thread op te volgen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan