nerrivik
Legacy Member
Hallo,
Ik heb hier nog een voeding liggen uit mijn vorige case(antec sonata 3).
De voeding is ongeveer 2 jaar oud.
Gaat weg wegens overschakelen naar een zwaardere voeding.
Gelieve te bieden vanaf 20 € excl.
Meer info over de voeding : http://www.antec.com/Believe_it/product.php?id=MjA=
Ik heb hier nog een voeding liggen uit mijn vorige case(antec sonata 3).
De voeding is ongeveer 2 jaar oud.
Gaat weg wegens overschakelen naar een zwaardere voeding.
Gelieve te bieden vanaf 20 € excl.
Meer info over de voeding : http://www.antec.com/Believe_it/product.php?id=MjA=