Archief - Voeding 750w / Harddisk watercooling / 240 radiator

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Warwickbass

Legacy Member
PC Power & Cooling 750w voeding.


# 750W Continuous @ 40C (825W Peak)
# Up to 90% (10dB) Less Noise per Watt
# NVIDIA SLI Certified (Dual 8800 GTX)
# 80+ Certified (83%); .99 Active PFC
# +12VDC @ 60A (Powerful Single Rail)
# Rock-Solid, Super-Clean DC Output
# 20/24-pin, 8-pin*, 4-pin M/B Connectors
# Quad PCI-E and 17 Drive Connectors
# Automatic Fan Speed Control Circuit

New Silencer® 750 Quad Power Supply

Met doos en voedingskabel , goede staat (weinig gebruikt)

meeneem 45€

-----------------------------------------------------------------


Watercool Silentstar HD-Dual Classic

Harddisk waterkoeling , voor 2x 3.5" disks.
(met 1/2" of 3/8" fittings indien gewenst)

http://www.it-service.be/webshop/product_info.php?cPath=103_618&products_id=13288
Watercool Silentstar HD-Dual Classic | Geizhals.at Deutschland

opgelet , gewicht = 3.5kg


meeneem 45€

-----------------------------------------------------------------

240 mm radiator : Airplex evo 240 (denk ik toch)
voor 2 x 120 mm fans.

foto's :

http://img.techpowerup.org/110329/rad1.jpg
http://img.techpowerup.org/110329/rad2.jpg

goede staat , beetje stof in.
met 1/2" of 3/8" fittings naar keuze


meeneem 20€

-----------------------------------------------------------------

Liefst af te halen in Leuven ( zeker de voeding en HD Silentstar)

Aanwezig

Legacy Member
Is er nog een factuur aanwezig van de voeding of zelfs eventueel garantie ? Indien niet; een idee van de aankoopdatum ?

Warwickbass

Legacy Member
Aangekocht bij Jaha op 1 februari 2008. (145€)
(Ik vind het factuur niet meer maar kan het online opvragen)
Ik denk niet dat er nog garantie is ,er zit een papier in de doos waarop staat '3 jaar garantie'.
Vandaar ook de lage prijs

Aanwezig

Legacy Member
Vraagje voor de volledigheid; die voeding is compatibel met een nieuwere set-up (i5, HD6950) ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan