Archief - Verschillende servers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bottie

Legacy Member
Server 1: Siemens Primergy Econel 200 -> VERKOCHT

Server 2: Geen merk-server -> VERKOCHT



Server 3: Dell PowerEdge SC1420

CPU: Intel Xeon 2.8 gHz single core Hyperthreading CPU-id 41
RAM: 1x 2Gb DDR2-400 ECC
Adaptec 39160 scsi-controller met HP DAT72
Adapted PERC 320/DC met 4x Seagate ST373307LW in RAID-5
LAN: single gigabit Intel
Optical: LG GDR8163B
Licentiesticker: Windows 2003 server standard.


info Adaptec PERC 320/DC: Product Page
info Adapted 39160 SCSI: Adaptec Product Page
info Seagate ST373307LW: Seagate Product Page



Opmerking: momenteel Ubuntu geïnstalleerd, om de werking te controleren. Er worden geen installatieschijven meegeleverd. Server 3 heeft een licentiesticker met code, indien je de schijven kan bekomen is het perfect mogelijk de windows-server te installeren.

Prijzen: Minimum 100€, meeneemprijs is 150€

Levering: Enkel afhaling te Aalter, geen verzending wegens gewicht.

swuis

Legacy Member
100€.

Indien te weinig, hoeveel had je er dan nog graag voor gekregen?

Mvg

edit: hebt u een foto van het toestel? En misschien ietwat meer info omtrent de aanwezige hardware.

Bottie

Legacy Member
swuis zei:
100€.

Indien te weinig, hoeveel had je er dan nog graag voor gekregen?

Mvg

edit: hebt u een foto van het toestel? En misschien ietwat meer info omtrent de aanwezige hardware.

100€ is aanvaardbaar.

Ik post morgen meer details en foto, momenteel niet thuis.

Bottie

Legacy Member
swuis zei:
100€.

Indien te weinig, hoeveel had je er dan nog graag voor gekregen?

Mvg

edit: hebt u een foto van het toestel? En misschien ietwat meer info omtrent de aanwezige hardware.

Meer info over Server 2:

Moederbord: Intel SE7520BD2: Intel product info
2x 1Gb DDR-400 ECC
2x Intel Xeon 3.0 gHz Irwindale CPU-id F43
6 drive-bays aangesloten op scsi-controller (2 bezet door Fujitsu MAW3073NC)
DVD: Plextor PX-130A
LAN: Dual Gigabit Ethernet Controller

Foto's:

http://users.telenet.be/bottie/Server2/server2.jpg
http://users.telenet.be/bottie/Server2/server2-2.jpg

Bottie

Legacy Member
Mythos zei:
Server 3 single core? 1 CPU of 2?

Genoteerd.


Verkoop van de toestellen waarop een bod is binnengekomen wordt afgesloten op maandag 3/10 om 18u.

Bottie

Legacy Member
@ Doolby: zie PM

@ swuis: Verkocht voor 75, contacteer me via PM voor verdere afspraak.



Server 3: nog steeds beschikbaar, openingspost aangepast.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan