Archief - VERKOCHT - Water cooling setup: CPU, VGA, NB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tterpelle

Legacy Member
Inleiding
Het pakket heb ik in 2005 gekocht en tot 2007 gebruikt. De pomp maakte een ratelend lawaai, daarom ben ik terug naar luchtkoeling overgegaan. Sindsdien ligt het ongebruikt in de doos.

De set is 3,5 jaar niet gebruikt. De onderdelen moeten gespoeld worden: het koper is duidelijk verkleurd. Hoe makkelijk dit kan, weet ik niet.

Oorspronkelijk zat de set op mijn AMD Athlon64 3000+ CPU, nForce 4 SLI chipset en nVidia 6800 GT videokaart. De bracket voor de CPU zou ook compatibel moeten zijn met AM2(+) en AM3, volgens de fabrikant. Over de compatibiliteit van VGA en NB cooler durf ik niets te zeggen, al zullen de onderlegde tweakers hier makkelijk over kunnen oordelen.

De hele set gebruikt 1/4" fittings. De slangen om de boel aan elkaar te knopen, moet je zelf voorzien.

Onderdelen
  • CPU cooler: Alphacool NexXxoS XP (Madshrimps review), met mounting bracket voor S754/939/940.
  • VGA cooler: Alphacool NexXxoS GP2X-NV40
  • Northbridge cooler: Alphacool NexXxoS NBX-N
  • Radiator: Alphacool NexXxoS Xtreme II
  • Pomp & reservoir: Alphacool Eheim Station 1000 (pomp ratelt, misschien nu niet meer maar dat is niet getest), 230 volt, 1000 L / u
  • Luchtkoeling: 2 x 120mm Mtek fans, 3 pin connector
  • Koelpasta: Nanotherm PCM+
  • Additief: Anti-Corro-Fluid 50ml (3/4 resterend)

Bieding
  • Einde: over 10 dagen, dus 17 maart 2011 om 23:59:59 na de sluiting om 23:59:59 op 17 maart 2011 geldt de "24-urenregeling" zoals vermeld in art. 8 van de Algemene regels VERKOOP/AANKOOP, om de geïnteresseerden een eerlijke kans te geven om hun bod te verhogen.
  • Startprijs: € 20 (excl. verzending)
  • De set is enkel hier aangeboden, niet op andere websites.

Verzending
Op te halen/langs te brengen in/rond Leuven (3000), Beerse (2340), Heusden-Zolder (3550) of Dilsen-Stokkem (3650) na afspraak.

w00tie

Legacy Member
wanneer sluit je af eing.? kun je mis iets laten weten als ge online komt.

tterpelle

Legacy Member
tterpelle zei:
Inleiding
Bieding
  • Einde: over 10 dagen, dus 17 maart 2011 om 23:59:59
  • Startprijs: € 20 (excl. verzending)
  • De set is enkel hier aangeboden, niet op andere websites.

Nog even geduld! ;)

Wasbeer

Legacy Member
goh voor mij mag opsturen of anders kan ik wel afhalen denk ik
ik ben van diepenbeek als je dat bedoeld

tterpelle

Legacy Member
angelfromhell84 zei:
Is de Rad nog te koop eigenlijk ?

Voorlopig niet: de deal wordt dit weekend afgerond met Wasbeer. Als alles geregeld is, sluit ik deze thread.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan