Archief - VERKOCHT! MBP13"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kimme

Legacy Member
Hi All!

Wegens aankoop van een MacBook Retina mag mijn trouwe 13" Unibody zijn diensten gaan bewijzen bij een nieuwe eigenaar.
Omwille van de doorgevoerde upgrades van het ram-geheugen en de SSD is hij nog steeds gigantisch snel! Ook de batterij gaat nog vlot enkele uurtjes mee. Hoe lang exact heb ik nog niet getest maar ik schat dat een 4-tal uren mogelijk moet zijn bij geen al te extreme belasting van de CPU. Ik gebruikte hem tussendoor bij afspraken en moest hem niet eens dagelijks opladen.

Specs:

13" Unibody (Medio 2009)
Core2Duo 2.26Ghz
8Gb 1333Mhz DDR3
Samsung 830 SSD 256Gb
SuperDrive

De MacBook is steeds extreem goed onderhouden geweest en heeft altijd in een sleeve van Second Skin gezeten. Deze krijg je er bij maar is wel lichtjes versleten aan de hoeken.
Bovenaan en rondom is de MacBook op 1 fijn krasje bovenaan in perfecte staat. Onderaan zijn de normale slijtagekrasjes aanwezig zoals bij elke MacBook en op de 1 of andere manier is hij 1 vijsje kwijt onderaan.

De doos, toebehoren en factuur zijn allen aanwezig.

De foto's en screenshots van de specs.

Mac2Sell waarde is 510eur.

Vanaf: 450eur
Meeneem: 500eur

Bekijken en testen kan te Kampenhout. Ik ben ook regelmatig te Leuven dus daar kan ook afgesproken worden.

Wordt uiteraard ook aangeboden in vriendenkring en op Intermactivity.

dnoiz

Legacy Member
Interesse hier voor mijn dochter. Ophalen voor €350,00 (ik snap dat het onder je min prijs is, maar het toestel is dan ook al +6 jaar).

g.

Kimme

Legacy Member
dnoiz zei:
Interesse hier voor mijn dochter. Ophalen voor €350,00 (ik snap dat het onder je min prijs is, maar het toestel is dan ook al +6 jaar).

g.

Bedankt voor de interesse maar dat is me te weinig. De upgrade van het ramgeheugen en de SSD had al een waarde van rond de 500eur...
Aan de staat en snelheid van de MacBook zou je het niet geven dat hij 6 jaar oud is en de batterij gaat ook nog perfect mee.

Voor 350 hou ik hem beter bij en geef ik hem aan mijn vriendin ;)

Kimme

Legacy Member
Ram steekt er al een jaar of 3 in en SSD een jaar of 2 als ik me niet vergis.
Sowieso geen garantie meer maar alles is wel in perfecte staat.

Kimme

Legacy Member
Verkocht aan meeneemprijs in vriendenkring.
Mag slotje op.

@dnoiz: bedankt voor de interesse en veel succes met de zoektocht naar een andere ;-) Er zijn er genoeg in omloop dus dat komt zeker in orde!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan