Archief - uitverkoop laptopkes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Che Guevara

Legacy Member
Opruiming laptops

Allemaal laptops die buiten moeten

Bieden per nummer

Geef geen garantie op werking of dergelijke aangezien ik niet serieus heb getest wegens absoluut geen tijd meer hiervoor
In de beschrijving staat vermeld welke staat de laptop zich bevind

Alle laptops worden verkocht ZONDER lader

1. Macbook a1260

2.5 ghz core 2 duo
2 gb ram
Geen hd
Geen batterij
Geen adapter

Heb er ff een hd met xp ingestoken om te checken en hij start windows xp op geeft dan wel geen verdere reactie maar ligt misschien wel aan de drivers natuurlijk

Destijds gekocht met het probleem dat de batterij stuk was en dat hij enkel wou opstarten als het scherm minder dan 90 graden openstond , van de moment dat het beeld aanspringt kan hij verder open

Toen gekocht voor de hybrydeschijf die de eigenaar er had laten insteken
Sindsdien altijd in de kast gelegen

aa8d65e4b6ae9964a3e4288432d14410.jpg


2. Dell latitude d630

Start op en kan in windows wa prullen dus werken denk ik

Core 2 duo t7100 @1.8ghz
60 gb hd
1.5 gb ram
Batterij geen idee

f4d61a48fe30b4b0bc0b95766cf9262f.jpg


3. Dell inspiron 510 m

Pentium m 1.6 ghz
512 mb ram
Geen hd
d400a851c0c06d8c9f9f5029821f6c04.jpg



4. Dell latitude d600

Pentium m 1.6
512 ram
Hd kapot
Behuizing slechte staat
3dd613588ffdca554e9f042e5e658489.jpg


5. Dell vostro 1000

Amd turion 64x2 tl-56
2gb ram
Radeon express 200m
120 gb hd
Videokaartprobleem met momenten flasht heel het spel met groene strepen en met momenten werkt hij zonder problemen

5e96124eac316467318fde1b1a82c112.jpg



morgen volgen er nog enkele

successor

Legacy Member
1: 5 euro
2: 20 euro " als hij effectief geen defect moederbord heeft"
3: 3 euro
4: 3 euro
5: 5 euro

Che Guevara

Legacy Member
2,3,4,5 genoteerd

1 komt er een bod van 40 € word vandaag bevestigd normaal

Denk niet dat 2 een kapot moederbord heeft want heeft steeds gewerkt bij vorige eigenaar
Maar zoals vermeld echt geen tijd om volledig uit te testen

Che Guevara

Legacy Member
Meeneemprijzen voor

2. 25€

3. 10 €

4. 5€

5. 15€

Che Guevara

Legacy Member
2 dus verkocht

De macbook ga ik tijdelijk uit verkoop halen ben hem ondertussen aan het installeren

bart73

Legacy Member
Bod van 50€ op 1 indien nog beschikbaar?

Laat maar iets weten.

arcus

Legacy Member
5: 6excl (indien verzending mogelijk is ( mag van mij op zichzelf in een doos geploft worden ))

Che Guevara

Legacy Member
@arcus noted

omhoog nog een half uurke ongeveer

Bart 73 ik probeer hem vandaag te installeren en dan zet ik hem terug te koop

Liquid_Ninja

Legacy Member
1 nog beschikbaar? Dan bod van 5 euro. Kan je een betere foto posten van de binnenkant aub als het nog niet verkocht is? (vrij donker op de palmrest)

Che Guevara

Legacy Member
Ben hem zelf in orde aan het zetten nr 1 maar daar zijn ondertussen al hogere boden op dan 5€ :) nice try
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan