Archief - TR Intel I5-2500k

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Iphigeneia

Legacy Member
Beste,

aangezien ik aardig aan het downsizen ben wil ik deze graag ruilen met opleg van de andere persoon.

Ben opzoek naar een lichtere I5 voor socket 1155.

Wat had ik graag gezien? Het verschil in nieuwprijs in cash.

Komt van Tones gekocht 11-01-2011 dus nog ruime garantie aanwezig. Komt met doos en stock koeler.

Mvg,

Iphigeneia

Legacy Member
.conne. zei:
Geen verkoop?

Beste,

Ligt aan wat u te bieden heeft. Het heeft voor mij geen enkel nut om hem te verkopen, zonder dat ik er winst uit maak (met het kopen van een andere cpu).

Mvg,

.conne.

Legacy Member
Iphigeneia zei:
Beste,

Ligt aan wat u te bieden heeft. Het heeft voor mij geen enkel nut om hem te verkopen, zonder dat ik er winst uit maak (met het kopen van een andere cpu).

Mvg,

Naar welke lichtere processor gaat je voorkeur?
"Winst" ga je er enkel aan doen als je het lichtste model van de i5 s1155 reeks neemt..
Meer dan € 140 heb ik er niet voor over, ik denk dat dat al een mooie prijs is.

Iphigeneia

Legacy Member
.conne. zei:
Naar welke lichtere processor gaat je voorkeur?
"Winst" ga je er enkel aan doen als je het lichtste model van de i5 s1155 reeks neemt..
Meer dan € 140 heb ik er niet voor over, ik denk dat dat al een mooie prijs is.

Daarmee dat ik het wil ruilen en niet verkopen. Zo hou ik er niets aan over en is een downsize dus totaal zinloos.

.conne.

Legacy Member
Iphigeneia zei:
Daarmee dat ik het wil ruilen en niet verkopen. Zo hou ik er niets aan over en is een downsize dus totaal zinloos.

Mjah, begrijp ik niet goed. Het effect gaat hetzelfde zijn. Niemand gaat tweedehands CPU's ruilen aan het verschil tussen de nieuwprijzen, maar het verschil tussen wat ze nog waard zijn als tweedehands materialen.
Mocht je toch nog interesse hebben, € 140 wil ik er voor geven.
Ter info, tijdje geleden is er hier eentje gegaan voor € 135.

Iphigeneia

Legacy Member
.conne. zei:
Mjah, begrijp ik niet goed. Het effect gaat hetzelfde zijn. Niemand gaat tweedehands CPU's ruilen aan het verschil tussen de nieuwprijzen, maar het verschil tussen wat ze nog waard zijn als tweedehands materialen.
Mocht je toch nog interesse hebben, € 140 wil ik er voor geven.
Ter info, tijdje geleden is er hier eentje gegaan voor € 135.

Beste,

Als het verschil tussen 2 cpu's in 2e hands niet dezelfde is als in nieuwprijs dan is er iets mis.

Verder weet ik goed genoeg voor hoeveel er een cpu over de markt gaat. Ik wil niet verkopen want dat heeft geen nut.

Ik wil iemand de kans bieden die nu zoiets heeft van, ik wil graag een sterkere cpu. Maar wil niet rechtstreeks verkopen om er 1 te kopen. Is die iemand er niet. Dan is het zo. Maar verkopen doe ik niet.

Mvg,

.conne.

Legacy Member
Iphigeneia zei:
Beste,

Als het verschil tussen 2 cpu's in 2e hands niet dezelfde is als in nieuwprijs dan is er iets mis.

De verschillen tussen nieuwprijzen gaan echt wel anders zijn dan de verschillen tussen tweedehandsprijzen.
Ik toon het eens aan de hand van een voorbeeld:

Nieuwprijs product A = 200
Nieuwprijs product B = 100
Het verschil is natuurlijk = 100

Als we nu stellen dat een tweedehands product 75% van de nieuwprijs waard is, dan:
Tweedehandsprijs product A = 150 (200 x 75%)
Tweedehandsprijs product B = 75 (100 x 75%)
Het verschil is hier dan = 75

Dus niet hetzelfde.

Iphigeneia zei:
Verder weet ik goed genoeg voor hoeveel er een cpu over de markt gaat. Ik wil niet verkopen want dat heeft geen nut.

Ik wil iemand de kans bieden die nu zoiets heeft van, ik wil graag een sterkere cpu. Maar wil niet rechtstreeks verkopen om er 1 te kopen. Is die iemand er niet. Dan is het zo. Maar verkopen doe ik niet.

Mvg,
Maar ik begrijp waarom je enkel wil ruilen. Als je een nieuwe moet kopen doe je er minder profijt aan.
Nog veel succes met de ruil.

.conne.

Legacy Member
Ruilen met Core i5 2400 + € 20 opleg? Verschil in nieuwprijs is € 30.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan