Archief - Toshiba Satellite P300-13J

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

snoopjes

Legacy Member
Te koop Toshiba Satellite P300-13J
Hij is iets ouder dan 2 jaar meer is in perfecte staat Batterij ga nog een klein 2 uur mee.


Hier alle info en foto


TECHNISCHE ONDERSTEUNING - Toshiba

Code:
Merk en Type 
Merk Toshiba 
Productserie Satellite 
Type P300-13J 
Technische Specificaties 
CPU-type Intel Core 2 Duo Mobile T5550 
Geheugengrootte 3GB 
Geheugentype DDR2 (SODIMM) 
Videointerface 
Schermdiagonaal 17" 
Videochip Radeon Mobility HD3450 
Video uit D-Sub (VGA), HDMI, S-Video 
Schermresolutie 1440x900 (WXGA+) 
Opslag 
Opslagcapaciteit 200GB 
Optische Drive Type DVD+/-RW DL 
Interfaces 
Verbinding (USB/FW) Firewire 400, 4x USB 2.0 
Verbinding (wlan) 802.11a, 802.11b, 802.11g, 802.11n 
Verbinding (Ethernet) Ethernet 100Mbps 
Card Interface (laptop) Expresscard 34 
Verbinding (overige) Modem 
Overige specificaties 
BesturingssyAudio
Ingebouwde microfoon:Ja 
Merk luidsprekers:Harman Kardon Camera
Totale cameraresolutie 1.3MP (megapixels)
systeem Windows Vista Home Premium 
Gewicht 3,2kg

Min 300 Euro meeneem heb ik niet

Foto's >>>

http://imageshack.us/photo/my-images/143/img0910medium.jpg/

snoopjes

Legacy Member
plezhur zei:
Bod € 200, snel afgehandeld.

Als je daar nu 100 euro bij doe dan wil ik snel afsluiten.
200 euro is te weinig voor deze en noteer ik niet sorry.

dirkve

Legacy Member
bod van 275 afgehaald heb dringend laptop nodig dus bod vervalt eventueel vanavond

snoopjes

Legacy Member
dirkve zei:
bod van 275 afgehaald heb dringend laptop nodig dus bod vervalt eventueel vanavond

Sorry 300 euro is echt de min vraagprijs.
300 en ik handel dit dan snel af

dirkve

Legacy Member
vind 300 redelijk veel zeker omdat deze nog onder vista draait moet eig nog een windows 7 aanschaffen om goed te zijn maar ok zien wel

snoopjes

Legacy Member
dirkve zei:
vind 300 redelijk veel zeker omdat deze nog onder vista draait moet eig nog een windows 7 aanschaffen om goed te zijn maar ok zien wel

Ja kijk heb respect voor je mening maar 300 euro voor deze laptop vind ik persoonlijk een correcte prijs gezien wat deze heeft gekost en gezien de staat hoe hij zich bevind.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan