Archief - Toshiba Satellite L50-B

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brandonw92

Legacy Member
Bij deze verkoop ik mijn in november 2014 aangekochte laptop wegens aankoop gaming pc.
Laptop kan alleen afgehaald worden in Essen 2910 (Prov. Antwerpen)
Laptop is nog tiptop in orde, garantie bewijs zit er bij en alles word uiteraard getest.

Specs.

Besturingssysteem: Windows 8.1 64bits

BIOS: 1.40

Processor: Intel(R) Core(TM) i7-4510U CPU @ 2.00GHz (4CPUs), -2.6GHz

Geheugen: 16GB RAM

Beeldscherm: Intel(R) HD Graphics Family , 15.6''

Weergeven: AMD Radeon R7 M260

Speakers: Conexant SmartAudio HD
VERKOCHT!

Nieuwprijs van de laptop was 799€
Richtprijs voor verkoop is 400€

Dit is een zeer redelijke prijs, laptop is perfect in orde + koeling pas uitgekuist.

Als u intresse hebt kan u reageren op de post of een SMS sturen naar het nummer +32471895906

Fotos kunnen gemaakt worden

Grts, Brandon.

Warezdude124

Legacy Member
Kan je het exacte model geven? mss de tweakers.nl pricewatch link? Meeneemprijs?

RSSD

Legacy Member
Grote interresse,
ook graag het exacte typenummer en foto's aub...

Brandonw92

Legacy Member
Kon op tweakers dit model niet vinden sorry , hier zijn een paar andere links.

Overzicht gegevens Toshiba Satellite L50-B-1LR -> PSKTAE-08J00PBT
Satellite L50-B-1LR - Toshiba
Toshiba Satellite L50-B-1LR notebooks (PSKTAE-08J00PBT, 4051528148749)

Serialnumber: 7E263945V

Exacte typenumber: Satellite L50-B-1LR

qySG7
Link naar fotos Imgur: The most awesome images on the Internet

Groetjes

Warezdude124

Legacy Member
Ga toch passen wegens geen fullHD, toch bedankt voor de links&pics.

RSSD

Legacy Member
Pff,

ik zit wat verveeld met het feit dat je hier nog niet echt bekend bent.
Ik ga geen 400 € overschrijven naar iemand die ik niet ken...
Achterkomen is geen optie want het is voor mij een goeie twee uur rijden en dat heb ik er niet echt voor over.
Maar ik ben wel zeer geinterresseerd...

Brandonw92

Legacy Member
Dat is te begrijpen, heb 2x geleden een ps4 +tv tekoop gezet op 9 lives.
Ze zijn hem komen halen, hebben hem netjes getest, geen probleem.
Natuurlijk is dit wel aan andere situatie omdat het opgestuurd moet worden.
Als u me een beetje begeleid bij het opsturen van het pakket kan er geen probleem zijn, dat is een kwestie van een beetje vertrouwen, ben overal te vinden op sociale media, etc etc, heb pas ook een twitch channel aangemaakt, etc etc
Voor mij is er geen probleem

RSSD

Legacy Member
Brandonw92 zei:
Dat is te begrijpen, heb 2x geleden een ps4 +tv tekoop gezet op 9 lives.
Ze zijn hem komen halen, hebben hem netjes getest, geen probleem.
Natuurlijk is dit wel aan andere situatie omdat het opgestuurd moet worden.
Als u me een beetje begeleid bij het opsturen van het pakket kan er geen probleem zijn, dat is een kwestie van een beetje vertrouwen, ben overal te vinden op sociale media, etc etc, heb pas ook een twitch channel aangemaakt, etc etc
Voor mij is er geen probleem

Onder een andere account dan ?
Want je hebt hier maar 3 posts.

Zou je hem eventueel eerst willen opsturen ?

Mvg,
RSSD

Brandonw92

Legacy Member
Dat doe ik liever niet, dan ga ik nog wat afwachten tot iemand hem kan komen ophalen aangezien ik hier nog niet zo bekend ben.
Er is een potentiele koper vanuit Antwerpen.
Mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan