Archief - TK/TR - ASUS Eee NETBOOK

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Python[BE]

Legacy Member
Hoi,

Ik verkoop de volgende notebook, hij is nog geen 4 maanden oud. Had hem nodig tijdens mijn studies, werkt nog perfect, zo goed als nieuw. Het is de zwarte versie met een bordeaux bovenkant.

Intern RAM-geheugen 1 GB
Opslagcapaciteit 250 GB
Schermdiagonaal 10,1 inch
Besturingssysteem Windows 7 Starter
Processor Intel Atom

voor meer: http://www.laptopshop.be/product/13...-azerty.html?gclid=CODCgfKquqoCFZRc4QodbmED4Q

Aankoopbewijs van Fnac Antwerpen aanwezig, destijds gekocht voor 328 euro.

Minimum: 150
Meeneem: 200

Eventueel ook ruil voor smartphone (opleg ook mogelijk dan)

Afhaal liefst in Turnhout/Vosselaar. Verzending = 5 euro extra.

Fr3d3ric

Legacy Member
Is het exact dezelfde als die in de link?

Ziet hij er zo uit?
1286276141.jpeg

Smooki

Legacy Member
Python[BE];15221832 zei:
normaal gebruik +- 7 uur

Heb hier wel interesse. Zou je een paar duidelijke foto's van het toestel kunnen maken? Wat vond je zelf van het toestel trouwens?

Python[BE]

Legacy Member
ik ben er zeker tevreden mee, ook zeer handig voor gebruik op school, compact en handig om mee te nemen, speelt ook zonder problemen videobestanden af (had ik eerst wat schrik voor, het is natuurlijk niet zo snel als mijn macbook pro), alles werkt gewoon. Ik zal nog foto's posten maar ik verzeker je dat hij er zo goed als nieuw uit ziet. Foto's zullen er dan tegen vanavond op staan.

Smooki

Legacy Member
Python[BE];15221874 zei:
ik ben er zeker tevreden mee, ook zeer handig voor gebruik op school, compact en handig om mee te nemen, speelt ook zonder problemen videobestanden af (had ik eerst wat schrik voor, het is natuurlijk niet zo snel als mijn macbook pro), alles werkt gewoon. Ik zal nog foto's posten maar ik verzeker je dat hij er zo goed als nieuw uit ziet. Foto's zullen er dan tegen vanavond op staan.

Prima. :niceone:
btw. Normaal is afspreken voor mij geen enkel probleem gezien de ligging. (Arendonk, Turnhout, Vosselaar..)

(Indien foto's me aanstaan: bodje van €150 - afgehaald)
Wanneer ben je van plan af te sluiten?

Python[BE]

Legacy Member
nee het glanst gewoon, heb het plastiek er af gehaald, bleef toch niet goed plakken.

genoteerd.

peejay1704

Legacy Member
Bod van 180. Weet nog niet of ik hem kan komen afhalen dit weekend, anders bied ik 185 incl.

peejay1704

Legacy Member
Foert, ik bied 200 afgehaald of 205 incl, eer ik hier gesniped wordt.. :-) Ik stuur je pb voor afhandeling!

peejay1704

Legacy Member
Python, wou je pb sturen maar je inbox zit vol. Breng je dit even in orde aub? Kan maar tot iets na 12 online blijven, zit op hotspot int buitenland..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan