SoulBeat
Legacy Member
Sinds ik bij mijn vriendin woon en wij nu 2 nieuwe game pc's gekocht hebben is er voor mijn iMac geen plaats meer op onze bureau
Ik heb deze voornamelijk gebruikt voor normaal gebruik (internet, mails, ...) en basis webdesign
Het is de 21,5" versie uit 2013 en heb ik samen met Applecare gekocht bij Fnac (heeft nog Applecare support tot 01/06/2016)
Ik zou hem het liefst ruilen met een macbook pro of air (schermgrootte maakt me niet veel uit) eventueel met opleg van mij of andere kant
Ik verkoop hem enkel bij een goed bod want vookeur gaat naar ruilen
Staat ook op 2dehands en Kapaza met meer info en een foto:
2dehands pagina
Kapaza pagina (nog niet up to date, aanpassing + foto moeten nog goedgekeurd worden)
Meer foto's kunnen genomen worden bij interesse, vraag gerust
Ik heb deze voornamelijk gebruikt voor normaal gebruik (internet, mails, ...) en basis webdesign
Het is de 21,5" versie uit 2013 en heb ik samen met Applecare gekocht bij Fnac (heeft nog Applecare support tot 01/06/2016)
Ik zou hem het liefst ruilen met een macbook pro of air (schermgrootte maakt me niet veel uit) eventueel met opleg van mij of andere kant
Ik verkoop hem enkel bij een goed bod want vookeur gaat naar ruilen

Staat ook op 2dehands en Kapaza met meer info en een foto:
2dehands pagina
Kapaza pagina (nog niet up to date, aanpassing + foto moeten nog goedgekeurd worden)
Meer foto's kunnen genomen worden bij interesse, vraag gerust