Slynx
Legacy Member
Joeps,
Deze gaan te koop, of kunnen geruild worden voor een 970gtx met opleg van mijn kant.
Zijn in perfecte staat, doen nog dagelijks dienst, en zijn nooit OC'ed geweest. Van eentje heb ik de doos nog, voor de tweede moet ik nog even checken.
Staan ook op 2dehands, daar heb ik reeds een bod van 190 gehad.
Kunnen afgehaald worden te Dilbeek, ninove, of geleverd worden.
Meeneem voor beiden: 230, meeneem per kaart 120.
Deze gaan te koop, of kunnen geruild worden voor een 970gtx met opleg van mijn kant.
Zijn in perfecte staat, doen nog dagelijks dienst, en zijn nooit OC'ed geweest. Van eentje heb ik de doos nog, voor de tweede moet ik nog even checken.
Staan ook op 2dehands, daar heb ik reeds een bod van 190 gehad.
Kunnen afgehaald worden te Dilbeek, ninove, of geleverd worden.
Meeneem voor beiden: 230, meeneem per kaart 120.