Archief - TK:Ati Radeon 5870 XFX + Musashi cooler

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

reep

Legacy Member
Ik verkoop mijn Ati grafische kaart wegens aankoop van een nieuwe.
Op deze kaart is een musashi cooler geplaatst voor nog betere temperaturen onder zware belasting. Originele cooler wordt meegeleverd.

Kan getest worden indien gewenst.

Alleen serieuze biedingen aub.

reep

Legacy Member
IK hebg een idee wat deze 2dehands nog waard is dus vermeld ik geen minimum of meeneem prijs.

En zoals Crossfirex reeds gemeldt heeft staat deze ook de koop op andere sites.

Het betreft hier het reference model, met een andere cooler gemonteerd.

Iphigeneia

Legacy Member
reep zei:
up1: Deze mag opgehaald worden voor 130€!

Indien deze vanavond nog kan opgehaald worden en er nog officiëel garantie is neem ik deze over voor 110 euro.

reep

Legacy Member
De effectieve aankoopsdatum weet ik niet meer, veel garantie zal er wel niet meer op zijn. Ik zie er langs de andere kant ook niet veel defect aan gaan?

Minimum 120€ en hij is de jouwe.

Iphigeneia

Legacy Member
reep zei:
De effectieve aankoopsdatum weet ik niet meer, veel garantie zal er wel niet meer op zijn. Ik zie er langs de andere kant ook niet veel defect aan gaan?

Minimum 120€ en hij is de jouwe.

Beste,

Schipper ertussen in en we hebben een deal. 115 morgen afgehaald. Ga het vandaag niet meer redden.

Mvg,

P4man

Legacy Member
Zon oude Musashi op een 5870? Is dat wel een goed idee? :$
Slechts 2 heatpipes, amper goed genoeg voor een 4870..

FWIW, ik had eerst een accelero twin turbo geprobeerd, en vond dat onvoldoende voor mijn reference 5870. Tijdens games ging het miscchien nog redelijk, maar onder echte belasting niet. 90+C na een paar minuten furmark or bitcoin minen; slechter dan de stock koeler (weliswaar heel veel stiller). Ik kan me moeilijk voorstellen dat een Musashi het er beter van af brengt.

Buyer beware. Houd die temperaturen effe goed in de gaten en gooi de standaard koeler niet weg.

rodedraak

Legacy Member
121 euro afgehaald, ben morgen zowiezo in St Truiden voor mijn werk.

Groeten

Anjooh

Legacy Member
Jammer dat je nog online bent geweest en hier niet gereageerd hebt op mijn bod.
Ik had deze dringend nodig, dus nevermind mijn bod.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan