Mil
Legacy Member
Hierbij verkoop ik mijn desktop-pc. Eind februari 2011 aangekocht dus nog in perfecte staat en met 1,5 jaar resterende garantie bij power4pc. Ik doe hem weg omdat ik binnenkort een laptop nodig heb en dan staat deze hier toch maar te staan. Draait alle nieuwe games perfect. Ook mogelijkheid tot overclocken, maar daar heb ik nooit mee geëxperimenteerd omdat dat gewoon nog niet nodig is. Goede all-round pc, perfect voor de occassionele gamer.
Alle randapparatuur hou ik zelf bij. Dat is trouwens ook maar basic materiaal dus waarschijnlijk is er toch geen interesse voor ;-).
specs:
- case+merkloze voeding 550W: CoolerMaster elite 310 Black/Silver
- moederbord: Asrock M3A UCC
- processor: AMD Phenom II X6 1055T 2,8 ghz.
- graka: nvidia geforce gts 450 (VGA-HDMI-DVI)
- ram: 4 gig DDR3
- HDD: 1 TB
- dvd-schrijver
-...
Prijs:
minimum: 350 euro exclusief
meeneem: 400 euro exclusief
Wordt niet in onderdelen verkocht voorlopig.
Kan mits lichte meerprijs gebracht worden.
succes
Alle randapparatuur hou ik zelf bij. Dat is trouwens ook maar basic materiaal dus waarschijnlijk is er toch geen interesse voor ;-).
specs:
- case+merkloze voeding 550W: CoolerMaster elite 310 Black/Silver
- moederbord: Asrock M3A UCC
- processor: AMD Phenom II X6 1055T 2,8 ghz.
- graka: nvidia geforce gts 450 (VGA-HDMI-DVI)
- ram: 4 gig DDR3
- HDD: 1 TB
- dvd-schrijver
-...
Prijs:
minimum: 350 euro exclusief
meeneem: 400 euro exclusief
Wordt niet in onderdelen verkocht voorlopig.
Kan mits lichte meerprijs gebracht worden.
succes
meerprijs voor levereen