Archief - TK Lenovo L540

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ns_ripper

Legacy Member
  • Intel Core I5-4200M
  • 250GB SSD
  • 8GB DDR3
  • 15,6" FHD scherm (1920x1080)
  • Intel HD Graphics 4600
  • Gigabit Ethernet
  • Wifi ABGN
  • DVD+/-RW
  • Windows 8 Pro geupgrade naar windows 10 pro

Toetsenbord (azerty), bottomcase en linkerscharnier pas vervangen door originele onderdelen van bij lenovo zelf. Factuur desgewest aanwezig.

Meeneemprijs:
450 Euro verlaagd naar 375 euro
Minprijs:
350 Euro verlaagd naar 300 euro

pics:

301zud0.jpg

30hrnzp.jpg

2mesbxe.jpg

29o4pdk.jpg

b5k0eq.jpg

350p0z7.jpg

ns_ripper

Legacy Member
Geen garantie meer. Zal proberen vanavond nog foto's te maken.

Warezdude124

Legacy Member
hoelang gebruikt? reden verkoop? exact modelnummer? ips of tf display?

ns_ripper

Legacy Member
is iets meer dan een jaar oud.
Ondertussen ook liquid metal pro als tim gebruikt. (aangezien ik toch alles uit elkaar moest halen om de bottom cover te vervangen).
Paneel is een Tn-paneel.

type is 20av-002ymb

reden van verkoop is dat ik ben overgeschakeld op een precision laptop.

ns_ripper

Legacy Member
Er waren uiteindelijk meer problemen als dat er stond. Zo was de base gebroken, alsook links vanachter een metalen deel dat rond de heatsink zat en waar het scharnier van het scherm op vast vindt. Ook de standoff voor het scharnier rechts. Dus ik heb wel wat kosten gedaan. De dvd speler was ook stuk. Die ging niet meer open zonder trekken. Die is ook vervangen. Alleen het frontje is een ander. Kost bij IBM 89 euro voor een drive. Dat had ik er niet voor over. Toetsenbord is oom nieuw en er zit een 250 GB ssd in. (Zat geen disk bij)

foto's zijn toegevoegd

Moes

Legacy Member
Hoe lang gaat de batterij mee?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

ns_ripper

Legacy Member
Dat is altijd zo'n lastige vraag. Ik gebruik die sporadisch om te surfen in de zetel en dan is da nooit voor lange tijd. Moet hem dan ook niet vaak opladen. Ik zou zeggen toch een paar uur met mijn gebruik. Als iemand een gestandaardiseerde manier weet (soort van benchmark van accu gebruik), weet het me te zeggen en dan draai ik hem.

ns_ripper

Legacy Member
Er staat een minimum voor iets.
Ik heb nog altijd geen mijter en een staf.

Warezdude124

Legacy Member
ns_ripper zei:
Ik heb nog altijd geen mijter en een staf.
die ga ik onthouden :)

300excl. Kan je een afsluitdatum en minimumprijsverhoging geven?
Is de ssd trouwens nog gezond?

ns_ripper

Legacy Member
Warezdude124 zei:
die ga ik onthouden :)

300excl. Kan je een afsluitdatum en minimumprijsverhoging geven?
Is de ssd trouwens nog gezond?

Genoteerd

Minimum prijsverhoging is 1 euro.
Ik sluit af 24h na het noteren van een bod. En 15 min anti-snipe regel. Ssd zal ik zo snel mogelijk screenshot van nemen. Alles is even hectisch momenteel. Men 7 maand oude dochtertje is net via de spoed opgenomen. Dus als het wat langer gaat duren eer ik reageer; don't shoot me.

ssd:

2zitoqv.jpg

Warezdude124

Legacy Member
ns_ripper zei:
Alles is even hectisch momenteel. Men 7 maand oude dochtertje is net via de spoed opgenomen. Dus als het wat langer gaat duren eer ik reageer; don't shoot me.
geen probleem, veel beterschap gewenst datn :'(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan