Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goblin13 zei:HP Pavillion DV9253ea
deze is van de zus van mn gf
wou deze repareren dacht software maar de graka is hier kapot denk ik
de handige kunnen dit nog fixen mss maar ik niet.
alles start op maar krijg zeer slecht beeld
dus deze mag weg
150-200 gaan die al werkend weg op 2dehands...Goblin13 zei:Vandaag is moeilijk. Meeneem 150€ maar ben pas vannacht terug thuis(horeca)
De vorige heb ik hier toen ook verkocht met defect aan die prijs



Veriac zei:150-200 gaan die al werkend weg op 2dehands...
Zoek maar eens op dv9000 series.
EDIT: Heb die thread van je opgezocht en die dateert van begin 2010 en die laptop in kwestie had maar een "scharnierdefectje" ...
goodluck.![]()
thejoa zei:Die laptop was ook een 9000, maar wel een ander model hoor (denk dat te verkoper er zo 2 had ofzo?)

Goblin13 zei:Ok sgoed. Ben thuis rond 11.30 of anders morgen op men werk in mn resto.
Alles erbij lader en zelfs folie over de cover. Onbeschadigd. Ik wou win7 overzette mr ligt ni aan software denk ik. Ik heb zeer wazig beeld. Laptop is v de zus v mn gf.
Veriac zei:Tjah is een risico hé, kan gemaakt of niet gemaakt worden.
Als em gemaakt word kan ik mijn klein neefje er blij mee maken..