Archief - TK HP Pavillion DV9253ea 17 inch met defectje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goblin13

Legacy Member
HP Pavillion DV9253ea

deze is van de zus van mn gf
wou deze repareren dacht software maar de graka is hier kapot denk ik
de handige kunnen dit nog fixen mss maar ik niet.
alles start op maar krijg zeer slecht beeld
dus deze mag weg

Veriac

Legacy Member
Goblin13 zei:
HP Pavillion DV9253ea

deze is van de zus van mn gf
wou deze repareren dacht software maar de graka is hier kapot denk ik
de handige kunnen dit nog fixen mss maar ik niet.
alles start op maar krijg zeer slecht beeld
dus deze mag weg

Meeneem? Kan er vandaag omkomen.

Goblin13

Legacy Member
Vandaag is moeilijk. Meeneem 150€ maar ben pas vannacht terug thuis(horeca)
De vorige heb ik hier toen ook verkocht met defect aan die prijs

Veriac

Legacy Member
Goblin13 zei:
Vandaag is moeilijk. Meeneem 150€ maar ben pas vannacht terug thuis(horeca)
De vorige heb ik hier toen ook verkocht met defect aan die prijs
150-200 gaan die al werkend weg op 2dehands... :D
Zoek maar eens op dv9000 series.

EDIT: Heb die thread van je opgezocht en die dateert van begin 2010 en die laptop in kwestie had maar een "scharnierdefectje" ... :p

goodluck. ;)

thejoa

Legacy Member
Veriac zei:
150-200 gaan die al werkend weg op 2dehands... :D
Zoek maar eens op dv9000 series.

EDIT: Heb die thread van je opgezocht en die dateert van begin 2010 en die laptop in kwestie had maar een "scharnierdefectje" ... :p

goodluck. ;)

Die laptop was ook een 9000, maar wel een ander model hoor (denk dat te verkoper er zo 2 had ofzo?)

Veriac

Legacy Member
thejoa zei:
Die laptop was ook een 9000, maar wel een ander model hoor (denk dat te verkoper er zo 2 had ofzo?)

De 9000 series dateren van 3-4j geleden.
En om nogmaals in herhaling te vallen staan die werkend te koop voor +-€200
En de verkoper verkocht al een dv9000 series model met een nog kleiner defect begin 2010 voor €150
Wat versta jij hier niet onder? :p

Goblin13

Legacy Member
Ow sorry. Heb me vergist dan. Zal meeneem zetten op 90€ dan.

Veriac

Legacy Member
bod 90€ indien laptop in goede staat verkeerd en alles erbij zit zoals lader etc

Veriac

Legacy Member
Tjah is een risico hé, kan gemaakt of niet gemaakt worden.
Als em gemaakt word kan ik mijn klein neefje er blij mee maken..

Goblin13

Legacy Member
Ok sgoed. Ben thuis rond 11.30 of anders morgen op men werk in mn resto.
Alles erbij lader en zelfs folie over de cover. Onbeschadigd. Ik wou win7 overzette mr ligt ni aan software denk ik. Ik heb zeer wazig beeld. Laptop is v de zus v mn gf.

Veriac

Legacy Member
Goblin13 zei:
Ok sgoed. Ben thuis rond 11.30 of anders morgen op men werk in mn resto.
Alles erbij lader en zelfs folie over de cover. Onbeschadigd. Ik wou win7 overzette mr ligt ni aan software denk ik. Ik heb zeer wazig beeld. Laptop is v de zus v mn gf.

Ik PM je zo.

kenaney

Legacy Member
Veriac zei:
Tjah is een risico hé, kan gemaakt of niet gemaakt worden.
Als em gemaakt word kan ik mijn klein neefje er blij mee maken..

als je het goed doet, btw je weet toch een beetje waarom het deze (bijna alle dv-series eigenlijk) defect heeft? anders via pm kank u da goe uitleggen als je het wilt natuurlijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan