Archief - [TK] Gigabyte GTX 580

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WGAME

Legacy Member
Hierbij bied ik een GTX 580 aan in redelijk nieuwe staat.

Bieden vanaf 400.

Iphigeneia

Legacy Member
WGAME zei:
Hierbij bied ik een GTX 580 aan in redelijk nieuwe staat.

Bieden vanaf 400.

Meer info mag. Zoals factuur aanwezig garantie, doos etc?

Phaetor

Legacy Member
Ik heb wel interesse, maar ik vind je vraagprijs belachelijk hoog gezien de nieuwprijs voor de gewone 580's al rond de 420€ ligt
Edit: en hoe zit het met garantie dan als je geen factuur hebt

delroo

Legacy Member
Lijkt me allemaal wat verdacht, kaart is van november er zit een doos bij maar geen factuur? Hoe komt u dan aan deze kaart? :)

Samus007

Legacy Member
vind het ook verdacht, + een nieuw account met 4 posts die een relatief duur stuk verkoopt heeft ook geen streep voor ...

Pedroo

Legacy Member
er klopt inderdaad iets niet, maar wat jij zegt Samus, vind ik maar raar. Ik ben ook nog maar geregistreerd sinds eind december, en ben al jaren intensief bezig met computers... ;) Ik had ook al dure spullen enzo. Ach ja, 400 euro is soziezo teveel :d

WGAME

Legacy Member
Ik snap nou niet wat hier de bedoeling is? Ik probeer wat te verkopen?

Prijs verlaagt: 350

Iphigeneia

Legacy Member
WGAME zei:
Ik snap nou niet wat hier de bedoeling is? Ik probeer wat te verkopen?

Prijs verlaagt: 350

Wat de bedoeling is.

1. Je bent van NL, hebt hier nooit iets verkocht en bent daarbij dus niet echt betrouwbaar (dit omdat je moeilijk iemand uit rotterdam gaat kunnen aangeven hier).
2. Je verkoopt zonder factuur terwijl toestel is gekocht in november 2010. Elke online shop of gewone shop gaat je gewoon een copy kunnen geven (of zelfs gewoon afdrukken via pdf). --> van de vrachtwagen gevallen? (of denk aan andere dingen).

maw, we willen je niet ontmoedigen hier te verkopen, maar dit is voor meeste mensen hier op het forum fishy.

Ga na waar de kaart vanaf komt en breng een factuur. Makkelijk alles is dan opgelost.

Samus007

Legacy Member
Pedroo zei:
er klopt inderdaad iets niet, maar wat jij zegt Samus, vind ik maar raar. Ik ben ook nog maar geregistreerd sinds eind december, en ben al jaren intensief bezig met computers... ;) Ik had ook al dure spullen enzo. Ach ja, 400 euro is soziezo teveel :d

Ik ben persoonlijk op deze site op een vergelijkbare wijze in het zak geweest, 100 euro overgeschreven naar iemand zonder posts/itrade in nederland en die kerel heeft niks opgestuurd en zijn account was ineens verlaten, ik wil zeker niet zeggen dat het bij TS het geval is, ik vind het gewoon veel geld voor iemand zonder posts/itrade in dit geval en aangezien de meesten hier toch belgen zijn volgens mij nogal ongemakkelijk om er even om te rijden zal het via de post waarschijnlijk gaan hetgeen dat het eigenlijke risico is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan