wowforlife
Legacy Member
Beste
Hierbij verkoop ik mijn 2x EVGA gtx 560's.
Tot op vandaag altijd in gebruik geweest, werken beide nog perfect.
Reden van verkoop is dat ik The Division wil spelen en dat gaan deze kaarten niet meer aankunnen.
Ik heb vandaag pas een nieuwe kaart aangekocht, en daardoor staan deze nu te koop.
De kaarten zijn aangekocht op september 2011 bij Alternate.
SLI brug ook aanwezig.
Maken geen gekke geluiden, draaien nog perfect.
Natuurlijk zijn deze niet meer veel waard,
Ik vraag 30eu/stuk of 50eu voor de 2.
Exc verzending natuurijk. Kan ook afgehaald worden.
Mvg.
Hierbij verkoop ik mijn 2x EVGA gtx 560's.
Tot op vandaag altijd in gebruik geweest, werken beide nog perfect.
Reden van verkoop is dat ik The Division wil spelen en dat gaan deze kaarten niet meer aankunnen.
Ik heb vandaag pas een nieuwe kaart aangekocht, en daardoor staan deze nu te koop.
De kaarten zijn aangekocht op september 2011 bij Alternate.
SLI brug ook aanwezig.
Maken geen gekke geluiden, draaien nog perfect.
Natuurlijk zijn deze niet meer veel waard,
Ik vraag 30eu/stuk of 50eu voor de 2.
Exc verzending natuurijk. Kan ook afgehaald worden.
Mvg.
