Archief - [TK] Asus Rampage III Gene

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

w00tie

Legacy Member
Asus Rampage III Gene - Micro ATX Socket 1366.
Zo goed als nieuw... een goeie bod en dit bord is voor u.
Ook op andere fora's aangeboden..

w00tie

Legacy Member
Ik heb hier een aantal fotos genomen :


Spijtig genoeg is er geen bon en/of waarborg. Ik heb zelf die board overgenomen van een tweaker...

Alles is compleet i/o shield - sata kabels - enz...

Board is getest en werk perfect.

w00tie

Legacy Member
graag geen onzin biedingen, manushranz niet genoteerd, zal ook niets noteren van u wegens slechte itrader.

bladeken

Legacy Member
bord is zo goed als nieuw.....geen bon en/of garantie
is het bord dan ouder dan 2jaar ?

w00tie

Legacy Member
Ik heb een "bonnetje" maar ik twijfel dat die als waarborg kan gebruik worden.
Ik 1 week geleden die bord getest met een i7-970 en werk zonder problemen.
Over de ouderdom, ik heb die sinds april in mijn bezit..

bladeken

Legacy Member
reden dat deze weggaat ? verloop de garantie niet via serienr ?
geen idee hoe oud dit bordje zou zijn ?

w00tie

Legacy Member
reden van verkoop is dat ik dacht een nieuwe mod project te beginnen maar wegens gebrek aan tijd is die bord al meer dan 3 maanden in de kast te niksen..
Ik zal ff mailen naar de verkoper ivm waarborg.. via de sn zal het niet lukken vrees ik want ik heb geen origineel doos meegekregen en de s/n nummer is erop geprint.
Verder ziet die bord als nieuw, werk zonder prob met die i7-970.

w00tie

Legacy Member
deze mb ondersteund SATA3, het is dezelfde controller als op uw UD7 (Marvell 9128).

w00tie

Legacy Member
wat wil je juist weten goblin? Is een audi beter dan mercedes ?
Het is hier een verkoop topic nee ?

Goblin13

Legacy Member
Ja idd mijn punt is:
Heb mn mobo verkocht en zou graag upgraden vandaar.

w00tie

Legacy Member
Google is uw vriend hé.. ik zou niet zeggen dat die of die beter is.
Het is zeker een goeie mainboard de enigste in x58 micro atx.

Goblin13

Legacy Member
Ok bedankt. Zal me vannacht is bezighouden en weet het morge te zegge

devil

Legacy Member
ik heb ook zo een bordje liggen wel buiten bij de rommel , omdat er in de socket wa pinnekes kapot zijn ;)

maar ik kan dit bord echt wel aanraden zeer goed bord, ook goed te overclocken.
kan alleen ma zeggen dat dit echt een top bord is van asus voor de I7 je zal niet teleur gesteld zijn.

w00tie

Legacy Member
meeneem prijs geboden op tweakers.net
topic mag gesloten worden. Dank u voor de ruimte.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan