Archief - Thermaltake Kandalf LCS + USB 3.0 expension card

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mistertk

Legacy Member
Hierbij verkoop ik mijn Kandalf LCS Case.

Deze case heeft ingebouwde Radiator voor watercooling. Eveneens geef ik de Pomp en reservoir die er standaard bij zit bij.
Naast de case geef ik ook nog een de koelvloeistof die ik nog heb liggen (+/- 1000 cc, ongebruikt maw geen recup van het circuit).
De case heeft lichte schade (zie foto's) dit heb ik hersteld met carbon fiber oplossing maar zelf heb ik nooit de tijd gevonden om dit te verven.
Naast al dit komen de schroeven ook mee eveneens als de Standaard meegeleverde fittings.
Ik heb ook nog 1 stuk van 60 cm en 1 stuk van 40 cm anti knikveer die je bij de case krijgt.

Naast die schade ben ik wel 2 pci covers kwijt, deze kan ik dus niet meegeven. Eveneens als aan de voorkant naast de powerknop ben ik die filter kwijt, maar daar kan gerust een expansion slot (bv usb 3.0 expansion slot) in gemonteerd worden.

Let op de USB 3.0 Expansion slot is geen PCI, deze moet rechstreeks op je moederbord aangesloten worden.

De USB 3.0 expansion slot verkoop ik dus ook. Deze kan met of afzonderlijk gekocht worden.

foto's van de case en Expansion slot:
https://www.dropbox.com/sh/440wv4mc87llf5o/AACt5qPSF9_vR5XHbNlfstPXa?dl=0

Technische info van de case:
Thermaltake - Global - Kandalf LCS - VD4000BWS

De case kan enkel opgehaald of gebracht worden (in geval van gebracht afhankelijk van de afstand en vergoeding).

Indien vragen stel maar.

Openingsbod: 15 euro (op case, met toebehoren zoals gemeld)
5 euro (USB 3.0 Expansion )

Er kan geboden worden tot paasmaandag (28/03 20h) :p (anti-snipe van 15 minuten actief)

(zelf woon ik in Bever 1547)

mistertk

Legacy Member
Is inderdaad ver.
Maar geen paniek :p
Ik werk in Brussel momenteel. En moet praktisch ieder weekend naar Nederland (verhuis). Als ik mij niet vergis is Herentals niet zo ver van Antwerpen. In geval van interesse wil ik gerust even omrijden als ik richting Nederland ga :) (natuurlijk dit in geval dat jij de bieding wint)

AzzKickr

Legacy Member
mistertk zei:
Is inderdaad ver.
Maar geen paniek :p
Ik werk in Brussel momenteel. En moet praktisch ieder weekend naar Nederland (verhuis). Als ik mij niet vergis is Herentals niet zo ver van Antwerpen. In geval van interesse wil ik gerust even omrijden als ik richting Nederland ga :) (natuurlijk dit in geval dat jij de bieding wint)

Are; klinkt goe ! Ik zal er €20 inclus levering opplakken om te beginnen voor de kast

mistertk

Legacy Member
Up (2)
Indien er vragen zijn zal ik deze beantwoorden na dinsdag.
Limited/no access Inet voor de komende dagen

mistertk

Legacy Member
Even dit melden. Ik zal de PM pas dinsdag ochtend kunnen versturen. Dit komt doordat ik met werken zit in mijn appartement en dat ik geen toegang heb tot het INET.
Dus geen paniek als je geen PM krijgt op paasmaandag :)

AzzKickr

Legacy Member
*Moest* ik het winnend bod hebben; ik ben zelf met verlof volgende week dus maakt niet uit. Ik zal pas (deftig) kunnen reageren zaterdag. Wat sowieso ook weer tussen de soep en de pattaten zal zijn want dat is midden in het Doom Beta weekend :D :D :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan