Bella
Legacy Member
Hellow,
Ik heb een Silent Pro Gold 700W gewonnen met een wedstrijd van Cooler Master nog helemaal ingepakt. En bij deze verkoop ik die^^
Enkel afhalen
-Er is geen factuur bij omdat ik die heb gewonnen.
-Ik sluit af 06/03 om 22:00
http://i871.photobucket.com/albums/ab272/Bellatje_anime/IMAG0053.jpg
http://i871.photobucket.com/albums/ab272/Bellatje_anime/IMAG0052.jpg
Meeneem prijs €110
Ik heb een Silent Pro Gold 700W gewonnen met een wedstrijd van Cooler Master nog helemaal ingepakt. En bij deze verkoop ik die^^
Enkel afhalen
-Er is geen factuur bij omdat ik die heb gewonnen.
-Ik sluit af 06/03 om 22:00
http://i871.photobucket.com/albums/ab272/Bellatje_anime/IMAG0053.jpg
http://i871.photobucket.com/albums/ab272/Bellatje_anime/IMAG0052.jpg
Meeneem prijs €110

mijn volledige naam is Isabella Noviello