Archief - te Koop game pc!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jürgennoppe

Legacy Member
Ik verkoop mijn gamepc wegens weinig gebruikt,uiterard in perfecte staat.

Prijzen zijn van toen ik hem gekocht heb.

Ik wil versturen of af te halen in ieper.

1 x WESTERN DIGITAL Caviar SE16 (250 gb, sata/300, 8.9 ms, 7200 rpm, 16 mb, 3.5")
[Terug sturen?] 62,69 €
1 x SAMSUNG DVD ReWriter SH-S203B (20x, sata, double layer, nero software, black)
[Terug sturen?] 30,72 €
1 x SAMSUNG DVD ReWriter SH-S203D (20x, sata, double layer, lightscribe, black)
[Terug sturen?] 25,59 €
1 x ANTEC Sonata III (black, 500 watt, atx)
[Terug sturen?] 98,37 €
1 x INTEL CORE 2 QUAD Q6600 (2.4 ghz, 1066 mhz, 8 mb, s775, 105 watt, boxed)
[Terug sturen?] 242,07 €
1 x GIGA-BYTE GA-P35-DS3 (P35, pci-e & onboard, ddr2, sata/300, 7.1 channel, raid)
[Terug sturen?] 94,72 €
1 x MICROSOFT Windows Vista Home Premium 64bit NL OEM
[Terug sturen?] 99,85 €
1 x OCZ Titanium DC (4096 mb, 800 mhz, CL4, 2.1 v, non-ecc, unbuffered, kit of 2)
[Terug sturen?] 139,74 €
1 x GIGA-BYTE wlan card (pci, 54mbps)
[Terug sturen?] 17,48 €
1 x OEM Free Assembling and Configuration
[Terug sturen?] 0,00 €
1 x PNY GeForce 8800 GTS (650 mhz, 512 mb, DDR3, 1950 mhz, 256 bit, 10, fan)
[Terug sturen?] 295,00 €
Sub-Totaal: 1.106,23 €

Enkel in een stuk te koop, doe een serieus bod indien interesse.

MinM

Legacy Member
vermeld min en meeneem zodat ik en andere een indicatie wat je er voor wilt
persoonlijk max 200€ da je er voor gaat krijgen maar imo wil ik dat er niet aan geven dacht ook aan 150€ eerlijkgezegd zeker als ik van antwerpen naar ieper moet rijden met prijzen als 1.65€ aan de pomp :s

Akitoyo

Legacy Member
Die is dus compleet? Kwestie van aan te sluiten en te beginnen gamen?

Jürgennoppe

Legacy Member
uiteraard, compleet in perfecte staat, je hebt de laatste drivers en updates.

200 euro is veel te weinig vind ik, ook al is het systeem wat ouder. Daarvoor kan ik hem beter zelf houden.

bedankt voor de interesse alvast

Jürgennoppe

Legacy Member
300 euro verstuurd of afgehaald, niet minder, heb eens rondgevraagd en dit zou ik er nog voor moeten kunnen krijgen.

Jürgennoppe

Legacy Member
heb ik al gedaan, case en kaart alleen al zijn meer dan 100 waard, werd me gemeld, dus lijkt het me een juiste prijs.

Jürgennoppe

Legacy Member
250 afgehaald, 255 verstuurd, voor minder laat ik hem echt niet.

nTFs

Legacy Member
Het begint hier méér en meer een sport te worden om in elke thread te komen zagen dat het teveel kost. De onderdelen zijn inderdaad ouder maar dat wilt nog niet zeggen dat ze weg gaan aan een dumpprijs.
Als je over de prijs zaagt dan ga je het toch niet kopen.
Als je zelf iets verkoopt dan geef je het ook niet weg aan een dumpprijs dus waarom zou de threadstarter het dan doen.

Langs prijsschatting gaan is een optie maar welke garantie heb je dat daar de juiste bedragen worden gegeven.

Jürgennoppe

Legacy Member
nTFs zei:
Het begint hier méér en meer een sport te worden om in elke thread te komen zagen dat het teveel kost. De onderdelen zijn inderdaad ouder maar dat wilt nog niet zeggen dat ze weg gaan aan een dumpprijs.
Als je over de prijs zaagt dan ga je het toch niet kopen.
Als je zelf iets verkoopt dan geef je het ook niet weg aan een dumpprijs dus waarom zou de threadstarter het dan doen.

Langs prijsschatting gaan is een optie maar welke garantie heb je dat daar de juiste bedragen worden gegeven.

dank je wel voor deze nuttige post!!!
Er is idd verdorie niets mis met dit systeem, voor lager dan dat kan ik hem inderdaad beter zelf houden. dus als iemand serieus interesse heeft, laat iets weten.

Cyaankali

Legacy Member
De volgende die onnuttige commentaar wenst te geven mag zich aan iets extra verwachten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan