Taxirijder
Legacy Member
http://www.ozone3d.net/public/jegx/201101/asus_hd6950_01.jpg
pas 1 maand in het bezit van deze videokaart. Ik wil een Nvidia kopen daarom is deze te koop.
Prijs: ? bieden is toegelaten, laat maar komen.
pas 1 maand in het bezit van deze videokaart. Ik wil een Nvidia kopen daarom is deze te koop.
Prijs: ? bieden is toegelaten, laat maar komen.
heb al een 6950 ook even overwogen om te flashen, ik heb dit niet gedaan na op menig fora te lezen van mensen die last kregen van artefacts na het flashen..