Archief - Te koop aangeboden: CPU; GPU; MB; CASE

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Deltalima

Legacy Member
Beste,

Ik heb eens op zolder liggen rommelen, en vond mn oude pc terug onder het stof. Heb hem volledig in mekaar gestoken, en blijkbaar werkte hij nog.
Dus verkoop ik hem, kan misschien nog mooi dienen als HTPC. Alle garantie is uiteraard verlopen.:p

CPU
Amd A8-3870K radeon HD6550D, socket FM1
Doos nog aanwezig

MB
Gigabyte GA-A55M-DS2
Doos nog aanwezig

GPU
Asus 1Gb D3 EA HD6670 DC SL/2DI passief gekoeld
Doos nog aanwezig

Case
Coolermaster Elite 361 ATX met voeding en 500GB harde schijf zonder OS


Omdat het hier om oudere hardware gaat, is het bieden, of alles tezamen voor 100€. (20€ per onderdeel, lijkt me redelijk denk ik en is eventueel nog bespreekbaar)
Eventueel ruilen met een harde schijf voor mn NAS kan ook.
Hopelijk kan deze hardware nog dienen.

Mister_Beerke

Legacy Member
Hallo,

ik heb hier eventueel wel interesse in, ik ben aan het zoeken naar een low budget htpc oplossing en ik denk dat dit inderdaad wel zou moeten kunnen dienen hiervoor ^^

Heb wel een paar vragen:
- is de grafische kaart complementair op APU (crossfire) of wordt deze gebruikt in plaats van de APU?
- is het de stock cooler die er opzit?
- heb je deze als werkende getest? En is het mogelijk om hem te testen bij ophalen?
- kan je een paar foto's voorzien van de case (binnen en buiten)?

Alvast bedankt voor de info!

Grtz,
B

Deltalima

Legacy Member
Mister_Beerke zei:
Hallo,

ik heb hier eventueel wel interesse in, ik ben aan het zoeken naar een low budget htpc oplossing en ik denk dat dit inderdaad wel zou moeten kunnen dienen hiervoor ^^

Heb wel een paar vragen:
- is de grafische kaart complementair op APU (crossfire) of wordt deze gebruikt in plaats van de APU?
Ja deze werkt complementair, was ook de reden dat ik de GPU in der tijd aanschafte.

- is het de stock cooler die er opzit?
Ja, de Stock cooler zit er op. Passief gekoeld, dus uiterst stil.

- heb je deze als werkende getest? En is het mogelijk om hem te testen bij ophalen?
Ja heb hem werkend getest, en je zal hem ook werkend kunnen testen.

- kan je een paar foto's voorzien van de case (binnen en buiten)?
Ik zal morgen foto's van de PC online zetten, heb hem uit elkaar gehaald en alles in de dozen verpakt. Dacht dat er meer geïnteresseerd en ging zijn in aparte onderdelen.

Alvast bedankt voor de info!

Grtz,
B

Mister_Beerke

Legacy Member
Kijk, ik wil alvast een bod van 50 doen, opgehaald op 7 of 8 April (werk dan vanuit Mechelen en is niet zo ver rijden van daar uit).

Je moet niet alles terug in elkaar steken, ik neem je woord erop dat alles correct werkt. Ik wens wel nog te weten of de case in goede staat is en eventueel daar alvast foto's van?

Deltalima

Legacy Member
@Mister_Beerke: Ik zal dit bod noteren. Morgen ga ik foto's van de Case online zetten, nu is het te donker. Buiten het stof zie ik niet direct iets mis met de case.

Net gezien dat er 60€ is geboden, dit bod is genoteerd.

Slikkah

Legacy Member
Was het nu 80eu met de case in totaal zoals je daarnet had genoteerd ? Je hebt de reply veranderd ?

TheBud

Legacy Member
Ola is al weg? Ik wou mss nog wel hoger gaan

Verstuurd vanaf mijn HTC One mini 2 met Tapatalk

Slikkah

Legacy Member
Forcas mag voor mijn part het lotje hebben hoor, geen probleem, maar Deltalima, jij veranderd 2x van gedacht en dan verander je de topic nog eens, bovenal PM je me terug voor de afhaling en dan negeer je mij, dat is 2 maal dat je dat doet, iTrader is dan ook gepast vind ik.
Had op zijn minst even een conversatie aangegaan...

Deltalima

Legacy Member
@slikkah: hier is iets misgelopen in de communicatie blijkbaar, heb me dan vergist in verkoper. Maar het topic is nooit gewijzigd geweest, enkel 1antwoord op een bericht. Heb me vergist in de privéberichten, het is nu verkocht. Excuses dat het zo is gelopen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan