Archief - Swiftech apogee xt rev 2 waterblock

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mistertk

Legacy Member
Doordat ik ben overgestapt van water cooling naar lucht cooling.
Heb ik mijn Swiftech Apogee xt rev 2 CPU waterblock niet meer nodig. Deze is ongeveer 3 jaar oud en heeft altijd probleeml loos in mijn Water cooling geweest.
Deze verkoop ik met de originele backplates (AMD en intel), Water cooling fittings en sluitings ringen verkocht.


Specificaties:
Apogee xt Rev2

Foto's kunnen terug gevonden worden op:
https://www.dropbox.com/sh/1yqilhago98x60o/AADoAy3caXAbE4mMXN1obb3Qa?dl=0

Bieden vanaf 5euro exclusief

Meeneemprijs: 40 euro

kan verzonden,opgehaald of gebracht( mits vergoeding).

Hoogste bod: sletseke (10e exclu)

mistertk

Legacy Member
Genoteerd.

Ik sluit deze verkoop af zondag 6 maart om 21h.
Verkoop kan vroeger gesloten worden in geval dat de meeneem prijs (excl verzending) geboden is.

AzzKickr

Legacy Member
Anti-snipe regel aub ?

*En volgens mij kan de looptijd max 7 dagen zijn ... ?*

mistertk

Legacy Member
Inderdaad, foutje van mij dat ik het niet in het begin had gezegd, dan was het geen probleem geweest dus sluiting tijds is zondag 28 februari om 21h37

Anti-snipe regel niet van toepassing. Dus, persoon die het dichts bij 21:37:00 heeft geboden (maw 21:36:59) wint de bieding

mistertk

Legacy Member
Voor het ophalen/versturen zal ik de coolblock nog eens extra kuisen met mijn Thermal remover van ArctiClean

sletseke

Legacy Member
AzzKickr zei:
Crap; uit het oog verloren ! Lol :)

Ah well; part of the game !

kijk moest misterk akkoord gaan dan mag je gerust mijn bod overnemen aangezien jij het 1ste was met een bod en bij mij niet echt dringend nodig is

ik doe daar moeilijk voor hoor

mistertk zei:
@sletseke
Ik stuur je vanavond een PM :)

okido ik wacht je pm af maar kan je ook even men vraag van hierboven even beantwoorden ?

AzzKickr

Legacy Member
sletseke zei:
kijk moest misterk akkoord gaan dan mag je gerust mijn bod overnemen aangezien jij het 1ste was met een bod en bij mij niet echt dringend nodig is

ik doe daar moeilijk voor hoor



okido ik wacht je pm af maar kan je ook even men vraag van hierboven even beantwoorden ?

Ik laat het verdict helemaal in uw handen. Het zou mij van pas komen gezien ik hier net een X58 plank op de kop heb getikt die watergekoeld moet worden :)

Ik was sowieso van plan meer te bieden, had zelfs een herinnering in mijn telefoon ingesteld om dan NOG een half uur te laat te komen haha ... man man

sletseke

Legacy Member
AzzKickr zei:
Ik laat het verdict helemaal in uw handen. Het zou mij van pas komen gezien ik hier net een X58 plank op de kop heb getikt die watergekoeld moet worden :)

Ik was sowieso van plan meer te bieden, had zelfs een herinnering in mijn telefoon ingesteld om dan NOG een half uur te laat te komen haha ... man man

we zullen zien wat misterk er van denkt en of hij het toe staat om aan u te verkopen , zullen even afwachten wat hij zegt

voor mij zekers geen probleem !!

mistertk

Legacy Member
Hey Sletseke,

Als jij er geen probleem me hebt, is het goed voor mij.
Eens je na dit bericht je akkoord geeft (juist aan te tonen dat zowel ik als jij akkoord zijn) stuur ik de Pm naar Azzkickr

sletseke

Legacy Member
mistertk zei:
Hey Sletseke,

Als jij er geen probleem me hebt, is het goed voor mij.
Eens je na dit bericht je akkoord geeft (juist aan te tonen dat zowel ik als jij akkoord zijn) stuur ik de Pm naar Azzkickr

yep is geen enkel probleem voor me ! (hopelijk geef je me nu geen -1 trader é , ik ben gewoon sportief aangezien Azzkickr het sneller kan gebruiken dan ik ! )

mistertk

Legacy Member
Neen hoor.
Je hebt het zelf voorgesteld en ik doe niet moeilijk.
Ik vind het zelf vriendelijk van jouw :)

sletseke

Legacy Member
mistertk zei:
Neen hoor.
Je hebt het zelf voorgesteld en ik doe niet moeilijk.
Ik vind het zelf vriendelijk van jouw :)

geen enkel probleem ! , zo zijn alle partijen tevreden :D;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan