Archief - Stille huiskamer/ budget systeem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

verreckie

Legacy Member
Ik verkoop volgend systeem:

Voeding: Corsair CX 430WATT
Grafische kaart: Asus GeForce GT210 SILENT/DI,1GB/DDR3
CPU: Intel Core i3-2100, s1155
Case: Cooler Master Silencio 550
SSD: OCZ Vertex 2 - 60GB - 2.5inch
Moederbord: Intel DH67BL Bearup Lake (µatx)
RAM: Kingston valueram DDR3 6Gb (PC 1333) (Kit of 3)
Windows 7 Home Premium 64bit (is geïnstalleerd, key zou ik moeten zoeken, geen dvd aanwezig)

Er is geen dvd station aanwezig, alsook geen 2de HDD.

CPU, grafische kaart en voeding zijn 1 maand oud.
Moederbord en ram komt uit een andere setup aangekocht op 11/05/'11
De kast en ssd zijn ook nagelnieuw, aangekocht in augustus, september.
Alle dozen en facturen aanwezig.


Minimum: €350,00
Meeneem: €400,00*

De pc hoeft niet per se weg, als de minimum niet behaald wordt hou ik hem gewoon.
Er worden geen onderdelen apart verkocht.

*Bij meeneem krijg je er gratis een 19" philips 190c6 scherm bij.

http://img685.imageshack.us/img685/750/dscn0008l.jpg
http://img847.imageshack.us/img847/3811/dscn0009x.jpg

teenkaasje

Legacy Member
waarom doe je hem weg? Wat waren de nieuwprijzen per onderdeel? Op elk onderdeel nog garantie? Overclockt? If so, wat waren de resultaten?

verreckie

Legacy Member
Zou in eerste plaats gebruikt worden voor alledaags gebruik in woonkamer, maar die wordt eigenlijk te weinig gebruikt, dus als die weg kan, mag die weg.
Prijzen zou ik moeten nazien, maar is niet meteen in de goedkoopste shop gekocht geweest.
Op alles is nog garantie.

Geen overclock.

Prijzen waren ongeveer:
Voeding: €40
CPU: €100
Graka: €40
Case: €80
Mobo: €100
SSD: €80
RAM: €40
Windows: €90

Iphigeneia

Legacy Member
Win 7 origineel neem ik aan? Hoe dan als er geen DVD van is? (via microsoft gedownload?)

verreckie

Legacy Member
Windows is origineel, legale key.
Er was een dvd, maar die is momenteel ergens in een rondreis tussen vrienden. :p

Amoeba

Legacy Member
Ik ben geïnteresseerd in één enkel onderdeel, de OCZ SSD. Ik heb momenteel eenzelfde Vertex 2 in mijn laptop, en wegens heel tevreden van zou ik ééntje bij willen kopen en die dan cadeau doen.
Graag laten weten indien je deze apart zou willen verkopen, het zou mijns inziens geen groot probleem mogen zijn, vandaar deze vraag. Vlotte afhandeling wordt verzekerd (ik kom dagelijks in Brugge). :)


Groeten,

verreckie

Legacy Member
"Er worden geen onderdelen apart verkocht."

Mocht k die ssd verkopen, zit ik hier weer met een halve pc, niet wetende als alles verkocht zal worden.
Dan hou ik die pc liever.

Amoeba

Legacy Member
verreckie zei:
"Er worden geen onderdelen apart verkocht."

Mocht k die ssd verkopen, zit ik hier weer met een halve pc, niet wetende als alles verkocht zal worden.
Dan hou ik die pc liever.
Gelezen, maar toch gereageerd omdat een SSD voor het merendeel van je kandidaat-kopers waarschijnlijk geen must have zal zijn.
Iemand die jouw PC koopt, stopt daar sowieso een harde schijf in. Al was dat maar voor opslag. Indien je dergelijke kopers krijgt die eventueel goedkoper de PC willen kopen, zonder SSD, laat je alsnog maar wat weten. De koper krijgt een PC zoals hij die wil, ik een SSD, en jij een meerwinst op je verkoop.

Voor een processor bvb., dat zou een heel andere zaak zijn.

Mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan