Archief - Sony Vaio VPCEA2S1E + extra warranty (8/09/2010)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wouterspiessens

Legacy Member
Bij deze bied ik mijn Sony Vaio VPCEA2S1E te koop aan.

Het toestel heeft volgende eigenschappen:
Technische Specificaties
CPU-type Intel Core i3 350M
Snelheid 2,26GHz
Moederbordchipset Intel Mobile HM55
Geheugengrootte 4GB
Geheugentype DDR3 (SODIMM)
Videointerface
Schermdiagonaal 14"
Videochip Radeon Mobility HD5145
Video uit D-Sub (VGA), HDMI
Schermresolutie 1600x900 (WXGA++)
Backlight Led: Edge-lit
Opslag
Opslagcapaciteit 500GB
Hardeschijftype 5400rpm
Optische Drive Type DVD+/-RW DL
Interfaces
Verbinding (USB/FW) eSATA, 3x USB 2.0
Verbinding (wlan) 802.11b, 802.11g, 802.11n
Verbinding (Ethernet) Ethernet 1Gbps
Verbinding (Bluetooth) Bluetooth 2.1
Overige specificaties
Laptop extra's Cardreader, Webcam
Besturingssysteem Windows 7 Home Premium
Gewicht 2,35kg
Kleuren zwart
Fabrieksgarantie 2 jaar pickup & return

Bij de aankoop heb ik ook een EXTRA warranty genomen voor 2 jaar (2 jaar waarborg tegen externe beschadiging).

Alles wordt gebracht met het aankoopbewijs (garantie).
Vorig jaar heeft mij dit samen € 938,90 gekost.

Meeneem 400
Minimum 375

Einde van de verkoop: donderdag (8/9/2011) tenzij minimum niet geboden is.
Vrijdag 9/9/2011 wordt het toestel dan gebracht. Toestel heeft een clean install van Windows 7 Home Premium 64-Bits.

Toestel staat ook op kapaza & 2de hands. Biedingen worden meegedeeld in het topic.

Foto's
P1020191.jpg

P1020190.jpg

P1020189.jpg

P1020188.jpg

wouterspiessens

Legacy Member
crashorburn zei:
hoelang gaat de batterij nog mee?

Volgens Battery Monitor 2.1.2 gaat de batterij 3 uur en 18 minuten mee wanneer volledig opgeladen.

Uiteraard is dit afhankelijk van welke programma's er gebruikt worden.

Che Guevara

Legacy Member
tot wanneer is de garantie want "vorig jaar " is nogal ruim

wouterspiessens

Legacy Member
Che Guevara zei:
tot wanneer is de garantie want "vorig jaar " is nogal ruim

Zoals aangegeven in de topic van deze Thread => toestel is aangekocht op 8/9/2010 en hier komt nog eens 2 jaar extended garanty erbij.

Shadowfox

Legacy Member
Je bent bereid hem te brengen tot in Oostduinkerke(koksijde)?

wouterspiessens

Legacy Member
Shadowfox zei:
Je bent bereid hem te brengen tot in Oostduinkerke(koksijde)?

Oostduinkerke is nogal ver om te brengen. Eventueel ergens middenin afspreken is wel mogelijk.

wouterspiessens

Legacy Member
J.V. zei:
Tot hoe ver ga je om af te leveren?

Afleveren tot ongeveer 45 minuten à 1 uur rijden
Kan ook altijd ergens tussenin afgesproken worden (station of dergelijke)

wouterspiessens

Legacy Member
Toestel is verkocht via 2dehands aan 400 euro.

Mag een slotje op
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan