Pauwelz
Legacy Member
Daar ik volgend jaar verder ga studeren in een niet zo IT-intensieve richting wil ik deze laptop hoogstwaarschijnlijk verkopen, om een iets kleiner (15") model te kopen (maar wel met hogere resolutie).
Heb er nooit veel problemen mee gehad, scherm is enkele maanden geleden vervangen. (was "stof" onder de glasplaat gekomen op een of andere manier, maar deze is dan vervangen door Sony)
Op hetzelfde moment is er ook een nieuwe oplader geleverd (oude had ik per ongeluk met bureaustoel over gereden
)
Heb de originele Vista Home Premium vervangen door en OEM Vista Business (engels) 64-bit. (Alhoewel je de key ook kan gebruiken voor een 32-bit installatie)
Er staat nu een Windows 7 Business (32-bit, engels) op, die ik met een key die ik verkreeg via school heb geïnstalleerd. Deze moet er "in principe" afgehaald worden als ik de pc verkoop ;-)
Er zit een high-capacity batterij in, waardoor hij met laagste instellingen en voor wat tekstverwerking toch wel 3u meegaat.
Schade:
Klepje aan zijkant waar de HDMI poort en dergelijke achter verborgen zitten is afgebroken. Heb het wel nog bij me, en wil indien interesse kijken om dit te herstellen.
Kleine nota: Ik ben het nog niet zeker of ik deze effectief zal verkopen (hangt af van het geboden bedrag & indien ik effectief een andere laptop zal kopen)
Verdere vragen mag je gerust stellen.
Wil deze binnen België nog gerust langsbrengen.
Aangekocht in Augustus 2008 voor €1700
Startbod: €300
Specs: Sony Vaio VGN-AR71S prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch
Staat ook op Tweakers.net en nmctforum.be
Foto's:
http://i53.tinypic.com/dvhe6r.jpg
http://i53.tinypic.com/2s1kd9g.jpg
http://i55.tinypic.com/2u3yx53.jpg
http://i54.tinypic.com/263bgxf.jpg
http://i53.tinypic.com/29xgawn.jpg
http://i51.tinypic.com/2uygl10.jpg <- Dit is dus het afgebroken klepje, het zou mogelijk moeten zijn om dit er terug aan te plaatsen (lijmen), mijzelf stoorde het niet, dus heb het ook nooit gedaan.
Wil eventueel nog ruilen voor een degelijke 15" notebook in de trend van HP EliteBook 8510w
Heb er nooit veel problemen mee gehad, scherm is enkele maanden geleden vervangen. (was "stof" onder de glasplaat gekomen op een of andere manier, maar deze is dan vervangen door Sony)
Op hetzelfde moment is er ook een nieuwe oplader geleverd (oude had ik per ongeluk met bureaustoel over gereden
)Heb de originele Vista Home Premium vervangen door en OEM Vista Business (engels) 64-bit. (Alhoewel je de key ook kan gebruiken voor een 32-bit installatie)
Er staat nu een Windows 7 Business (32-bit, engels) op, die ik met een key die ik verkreeg via school heb geïnstalleerd. Deze moet er "in principe" afgehaald worden als ik de pc verkoop ;-)
Er zit een high-capacity batterij in, waardoor hij met laagste instellingen en voor wat tekstverwerking toch wel 3u meegaat.
Schade:
Klepje aan zijkant waar de HDMI poort en dergelijke achter verborgen zitten is afgebroken. Heb het wel nog bij me, en wil indien interesse kijken om dit te herstellen.
Kleine nota: Ik ben het nog niet zeker of ik deze effectief zal verkopen (hangt af van het geboden bedrag & indien ik effectief een andere laptop zal kopen)
Verdere vragen mag je gerust stellen.
Wil deze binnen België nog gerust langsbrengen.
Aangekocht in Augustus 2008 voor €1700
Startbod: €300
Specs: Sony Vaio VGN-AR71S prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch
Staat ook op Tweakers.net en nmctforum.be
Foto's:
http://i53.tinypic.com/dvhe6r.jpg
http://i53.tinypic.com/2s1kd9g.jpg
http://i55.tinypic.com/2u3yx53.jpg
http://i54.tinypic.com/263bgxf.jpg
http://i53.tinypic.com/29xgawn.jpg
http://i51.tinypic.com/2uygl10.jpg <- Dit is dus het afgebroken klepje, het zou mogelijk moeten zijn om dit er terug aan te plaatsen (lijmen), mijzelf stoorde het niet, dus heb het ook nooit gedaan.
Wil eventueel nog ruilen voor een degelijke 15" notebook in de trend van HP EliteBook 8510w
.
)