Archief - Snelle Dual core desktop TEKOOP/TERUIL+bijbetaling

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kYsera

Legacy Member
Hallo


Het word eens tijd om te upgraden

Eventueel te ruil + bijbetaling van mijn kant voor :
I3 2100K systeem met 4gb ddr3 en een mid end videokaartje


AMD Athlon64 X2 Dual Core Processor 6000+ @ 2x 3.11 Ghz

Moederbord : MSI V-class AM2+ Platform / Geforce 7 IGP

2gb DDR2 ram geheugen 800Mhz

ATI Radeon HD 3400 Series ; Video RAM 1.0 GB

80GB HDD

DVD/CD brander/lezer

Case : Siemens fujitsu case

Psu : 400watt


Speel er zelf css en TF2 op dit mad dan ook getest worden !
Afhalen mogelijk
Verzenden op kosten koper ook mogelijk


Mag apart in onderdelen verkocht worden
Mvg
Patrick

tek-zotic

Legacy Member
ipv heel de tijd niet genoteerd, kan je mss een minimumprijs zetten

kYsera

Legacy Member
Furiez zei:
Hoeveel voor de ram en cpu? Overclocked geweest?

Ik probeer het liefst alles samen te verkopen
En het systeem is nooit overclocked geweest, enkel als css en tf2 systeem gebruikt .

tek-zotic zei:
ipv heel de tijd niet genoteerd, kan je mss een minimumprijs zetten

Heb niet echt een minimumprijs , k wacht even af wat er geboden word. Zit er een bod tussen wat mij aanstaat word dat als directe meeneem of minimum genoteerd

Furiez

Legacy Member
kYsera zei:
Ik probeer het liefst alles samen te verkopen
En het systeem is nooit overclocked geweest, enkel als css en tf2 systeem gebruikt .

Er staat nochtans verkoop in onderdelen mogelijk.

Che Guevara

Legacy Member
zou jij uw beginpost eens niet iets duidelijker opstellen want ik denk dat niemand er aan uit kan wat er nu mogelijk is of niets

kYsera

Legacy Member
Che Guevara zei:
zou jij uw beginpost eens niet iets duidelijker opstellen want ik denk dat niemand er aan uit kan wat er nu mogelijk is of niets

pakket staat tekoop en te ruil aangeboden , wat duidelijk in de advertentie staat

Indien geen ruilvoorstellen of intressen in het geheelpakket mag het in aparte onderdelen verkocht worden indien er intressen is in alles.
Mijn excuus voor de onduidelijkheid

KingOfWoods

Legacy Member
Zijn daar cd-roms of dergelijke bij met alle software en drivers, want in het verleden toch wel al wat problemen gekend met 2dehands systemen hier te kopen en dan blijkt daar online geen drivers voor te bestaan?

kYsera

Legacy Member
Streaker zei:
Zijn daar cd-roms of dergelijke bij met alle software en drivers, want in het verleden toch wel al wat problemen gekend met 2dehands systemen hier te kopen en dan blijkt daar online geen drivers voor te bestaan?

goh dan moet ik zoeken , kan goed zijn dat ik cds vind..

Maar ik heb op deze pc windows 7 ultimate 64 bitt geinstalleerd waarbij deze zelf alle drivers installeerde dus geen enkel probleem.
Mag trouwens uitgetest worden

KingOfWoods

Legacy Member
bod 80€ en ik kom er zelf achter. Kan ik effe zien of alles werkt.

fo0fight3r

Legacy Member
verkoop je dan met een legale Windows 7 key inbegrepen? retail? doosje? indien ja bied ik 90 euro, vanavond kan ik al afhalen ....

Shift

Legacy Member
Ik heb ongeveer de zelfde setup buite een betere kaart en wa meer opslag. Ma 80 € das toch veel te weinig ? Kdenk toch dat da meer waard is nee ? Voor zen RAM alleen al kan em 20 € vrage ..

free up
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan