Archief - Shuttle K45 met front LCD

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

piotke

Legacy Member
Ik heb hier een shuttle K45 barebone liggen. Geschikt voor DDR2 en socket 775 cpu.

Fijn en stil bakje.

Specs en info
Shuttle XPC Barebone

FORM FACTOR

Shuttle Form Factor
PROCESSOR

Intel Core 2 Duo / Intel Dual-Core E2000 series / Celeron D 400 series
Support 533/800/1066 MHz FSB
CHIPSET

Intel 945GC + ICH7
MEMORY

2 x 240 pin DDR2 DIMM Slots, 1GB per DIMM (Max 2GB)
Dual Channel DDR2 533/667 MHz supported
VGA

Intel GMA 950 256bit 3D engine with a powerful 400MHz core and DirectX 9 3D hardware acceleration
Dynamic Video Memory Technology(DVMT)3.0 supports up to 224MB of Video memory
AUDIO

Realtek ALC662 5.1 Channel High Definition audio
ETHERNET

Marvell 88E8056
IEEE 802.3u 100Base-T specification compliant
10MB/s,100MB/s,1GB/s
Support Wake-ON-LAN function
STORAGE INTERFACE

(1) UltraDMA100 IDE channel Master from ICH7
(2) On-board SATA connector
ONBOARD CONNECTORS

(2) SATA connector
(1) ATA100 bus master IDE connector
(1) ATX main power connector
(1) ATX 12V power connector
(2) 4pin fan connectors
FRONT PANEL

Power-On button
BACK PANEL

(1) PCI slot
(1) PS/2 keyboard
(1) PS/2 Mouse
(1) Gigabit LAN port
(1) Serial port
(1) D-sub port
(4) USB 2.0 ports
(1) Front out connector
(1) Rear Surround out connector
(1) Center / Bass connector
(1) Printer port
(1) Wireless port perforation
DIMENSIONS

280(L)x190(W)x170(H) mm


Aan de voorkant heb ik een LCDtje inegbouwd (2*20 dacht ik), dat via de parallelle poort aangestuurd wordt, via bv LCD smartie. ZO kan je tamps, Load, winamp, ... weergeven.

Enkele crappy foto's (De LCD zit achter het plexi panel, waar je ook een eigen prent / whatever achter kan steken..
http://meloen.be/ebay/IMG_2229.JPG
http://meloen.be/ebay/IMG_2230.JPG


Ik heb ook geheugen en cpus te koop die hierin kunnen. ZIe;
https://www.beyondgaming.be/archive/bs-hardware.195/verkoop-oudere-cpus-varia-aan-sockets.828504
https://www.beyondgaming.be/archive/bs-hardware.195/verkoop-geheugen-ddr1-2-3-en-sodimm.828536

Prijs, ik dacht iets van een 50 a 60 euro.
Locatie hiervoor is Willebroek.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan