Archief - (SERVER) Barebone ASUS AP 130-E1 - 5U

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rijder17ra

Legacy Member
ASUS AP 130-E1 - P4 3000 MHz
Type: Server
Form Factor: Toren - 5U
Afmetingen (BxDxH): 22 cm x 51 cm x 43.1 cm
Processor: P4 @ 3.0GHz
RAM: 1024 MB (installed) / 4 GB (max)
Hard Drive: 2 x 160GB Maxtor (SATA)
Graphics Controller: PCI - ATI RAGE XL
Networking: Network adapter Fast Ethernet (PCI)
DVD RW (NEC)
DVD Rom (Samsung) - hapert soms
Floppy Drive
AKASA Fancontroller (3 fans wo Zalman)

Windows 2000 Server (UK) - paswoord NIET gekend :-/
Foto's binnenkant: Pic 1 - 2 - 3
Manual: ftp://ftp.asus.com.tw/pub/asus/server/AP130-E1/e1548_AP130-E1.pdf

Hele propere server...

(Nog) geen gedacht van minimum en meeneemprijs (we zien wel) en ik sluit af bij het eerste fatsoenlijk bod ;-)

Wordt in de vriendenkring en elders ook aangeboden.

Driesi

Legacy Member
tip: paswoord kan je heel eenvoudig met een hiren's bootcd overschrijven...

Rijder17ra

Legacy Member
Driesi zei:
tip: paswoord kan je heel eenvoudig met een hiren's bootcd overschrijven...

Thanks, ga 'k ff proberen (als ik de tijd vind).
Heb ook nog wat foto's van de binnenkant toegevoegd.

[Mh]UnderGod

Legacy Member
Rijder17ra zei:
Minimum = 200,-
Meeneem = 250,-

:music:

kdenk da ge best eerst langs prijsschatting gaat...
Aan die prijs zult ge da nooit verkocht krijgen, ge gaat blij mogen zijn als ge er 50 euro voor krijgt ;-)
Zeker nie slecht bedoeld hé, maar u gewoon met uw voetjes op de grond zetten :)

Rijder17ra

Legacy Member
[Mh]UnderGod;15569275 zei:
kdenk da ge best eerst langs prijsschatting gaat...
Aan die prijs zult ge da nooit verkocht krijgen, ge gaat blij mogen zijn als ge er 50 euro voor krijgt ;-)
Zeker nie slecht bedoeld hé, maar u gewoon met uw voetjes op de grond zetten :)

50 euro-tjes is toch wat mager vrees ik... ;-)):sad:
Ook nie slecht bedoeld uiteraard.

BMF|Johan

Legacy Member
Het is geen rack-mountable server, het is geen server-merk (zoals Dell, HP,...), het is geen dual-cpu, er zit geen SCSI- of SAS-controller of RAID op,... geen enkele reden dus waarom dit meer waard zou zijn dan een gewone Pentium 4 PC, dus is 50 euro veel realistischer dan 200-250 euro.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan