Archief - Seagate 2TB HDD, Silverstone RV02 case, Creative soundcard, Windows Vista

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ascari

Legacy Member
Omdat ik een nieuwe case heb gekocht en mijn pc eens heb opgekuist heb ik een aantal onderdelen gevonden die ik niet meer nodig heb.
De HDD doe ik weg omdat ik een NAS heb gekocht.

Te koop:
Case: Silverstone RV02 met drie Silverstone Air Penetrator 180mm fans in de plaats van de originele voor betere airflow.
Case is nog perfect inorde buiten een krasje op het rechtse paneel bovenaan.
linkje: RAVEN by SilverStone - RV02
SilverStone Technology Co., Ltd.INTRODUCTION:AP181
Prijs: €65 of doe een bod (verkocht)

Soundcard: Creative SB Audigy 24-bit
Prijs: €10 of o.e.a.b

Windows Vista HP 32-bit met licentie. €??? doe maar een bod.

HDD Seagate 2 TB st2000dm001 , is iets ouder dan 2 jaar, zonder bad sectors.
Prijs: €50 of doe een bod. (verkocht)



http://i.imgur.com/K8HBCw1.jpg
http://i.imgur.com/99aMkIC.jpg
http://imgur.com/ZcPJf8p.jpg
http://i.imgur.com/bS9AvE1.jpg
http://i.imgur.com/033q3uP.jpg

staat ook te koop op Facebook.

koeke93

Legacy Member
Die Creative SB Audigy 24-bit heeft op de afbeelding precies oxidatie op zijn connectoren? (zijn niet mooi glimmend langs de bovenkant)
Klopt dat?

Ascari

Legacy Member
Inderdaad, een klein beetje.

Maar werkt nog perfect naar behoren. Werkte nog voor ik het uit mijn pc nam.

Ascari

Legacy Member
$tofke zei:
37.5 vr seagate

voor €40 euro mag je em hebben. is voor verzenden of afhalen?

Cezza zei:
50 voor de raven case ?

is deze compleet ?

Raven case is compleet buiten dat de 120mm fan ontbreekt. De fan was kapot en had een H70 Core in de plaats geinstalleerd met push/pull dus had deze toch niet nodig.
Als je wil kan ik je een Noiseblocker BlackSilentPro PL-2 1400 rpm 120mm fan voor €5 extra in de plaats meegeven. De fan is 1 maal gebruikt om te testen of die wel werkte. Al de accessoires zitten er nog bij alsook de rubberen anti-vibratie frame.
De handleiding en alle vijzen zijn er zelfs nog bij.

Voor €55 mag je em hebben met de fan bij als je wil. Kan eventueel verzenden.

Cezza

Legacy Member
55 euro is ok voor mij kan wel afhalen dat is msh voor beide gemakkelijker ?

$tofke

Legacy Member
Ik moet mijn bod interekken.
Heb een andere oplossing gevonden.

Mijn excuses.

BiteMe

Legacy Member
Ik neem het bod (37.5) van Stofke over, echter wil ik wel een healt rapport zien.

Ascari

Legacy Member
BiteMe zei:
Ik neem het bod (37.5) van Stofke over, echter wil ik wel een healt rapport zien.

Mss heb je mijn post niet gezien Stofke mocht de schijf overnemen voor €40 dan moet jij geen €37,5 bieden want die aanvaard ik niet.

De schijf is perfect inorde en al volledig uit mij case gehaald, heb geen zin om die nog eens aan te sluiten. Dus helaas geen Health report.

Is de error scan niet genoeg?

BiteMe

Legacy Member
Ascari zei:
Mss heb je mijn post niet gezien Stofke mocht de schijf overnemen voor €40 dan moet jij geen €37,5 bieden want die aanvaard ik niet.

De schijf is perfect inorde en al volledig uit mij case gehaald, heb geen zin om die nog eens aan te sluiten. Dus helaas geen Health report.

Is de error scan niet genoeg?

Neen, error scan geeft enkel aan of er bad sectors zijn.
Maar er kunnen nog andere problemen en aanwijzigingen zijn dat de schijf zen beste tijd al gehad heeft.
Persoonlijk vind ik healt rapport belangrijker dan error..

Anyway, bod ingetrokken aangezien ge ze toch niet meer ga aansluiten en dus geen healt rapport kunt geven.

Ascari

Legacy Member
BiteMe zei:
Neen, error scan geeft enkel aan of er bad sectors zijn.
Maar er kunnen nog andere problemen en aanwijzigingen zijn dat de schijf zen beste tijd al gehad heeft.
Persoonlijk vind ik healt rapport belangrijker dan error..

Anyway, bod ingetrokken aangezien ge ze toch niet meer ga aansluiten en dus geen healt rapport kunt geven.

Als ge wilt kan ik wel een soort van garantie geven? Moest ze binnen de week problemen krijgen, zal ik het geld terugstorten? Als het blijkt dat de schijf defect binnenin vertoond en dus kapot is.
Ik heb die schijf maar een goei jaar gebruikt. Nadien heb ik een Nas gekocht. Het tweede jaar heeft die zelfs niet aangesloten geweest en heb er zelf nooit problemen mee gehad. Ze zat enkel wel in mijn pc omdat ik ze er niet uitkreeg zonder alles uit te bouwen eerst, dus toen ik mijn case veranderde heb ik ze eerst terug aangesloten en dan er uitgehaald.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan